کمیسیون اتحادیه اروپا خواستار بلاک چین و هوش مصنوعی شد

کمیسیون اتحادیه اروپا خواستار بلاک چین و هوش مصنوعی شد
  • 13:03 1403-03-08
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

کمیسیون اتحادیه اروپا خواستار آمادگی برای ادغام بلاک چین و هوش مصنوعی شد. به گفته EUBOF شبکه های غیرمتمرکز هوش مصنوعی بهبود قراردادهای هوشمند و پروتکل های دیفای در حال ظهور برخی از روندهای آینده در بلاک چین هستند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید، متوجه می شوید که هوش مصنوعی یکی از فناوری های نوینی است که اخیرا وارد دنیای کریپتو شده است.
توجه داشته باشید که به اتحادیه اروپا توصیه شده است تا برای ادغام فناوری بلاک چین با تکنولوژی هوش مصنوعی(AI) آماده شود. کارشناسان و تحلیلگران گفته اند که ترکیب این دو فناوری، پدیده جدیدی را در بازار رمز ارزها به وجود می آورد. همچنین انجمن بلاک چین اروپا، تحولات بلاک چین در اروپا را به طور کامل بررسی و ارزیابی کرده و گزارش نهایی را در 24 می منتشر کرد.
این گزارش که توسط تیم EUBOF تهیه شده است، پتانسیل بلاک چین برای ادغام با سایر فناوری ها و ایجاد نوآوری را برجسته می کند. انجمن بلاک چین اروپا روند قوی مربوط به همگرایی مداوم بین بلاک چین و هوش مصنوعی را شناسایی کرد. مجموعه های داده های هوش مصنوعی حساس را می توان به طور ایمن روی بلاک چین ذخیره کرد که به گفته این انجمن، می تواند در مراقبت های بهداشتی و مالی جایی که امنیت داده ها در اولویت است، مفید باشد.
علاوه بر این، همگرایی این دو فناوری می تواند شبکه های هوش مصنوعی غیرمتمرکز را فعال کند. همچنین انجمن بلاک چین اروپا به این نتیجه رسید که هوش مصنوعی می تواند عملکرد قراردادهای هوشمند را نیز بهبود ببخشد که این امر می تواند در حوزه های مختلفی اعمال شود. شما باید با بزرگترین کلاهبرداری های ارز دیجیتال آشنا شوید.
مطالعه کمیسیون اروپا همچنین رشد مداوم اکوسیستم مالی غیرمتمرکز را تایید کرد و راه اندازی پروتکل های جدید و برنامه های کاربردی در حال ظهور را پیش بینی کرد. در نهایت انجمن بلاک چین اروپا پیش بینی می کند که قابلیت همکاری ذاتی، پایداری و بهره وری انرژی فناوری بلاک چین، محرک اصلی پذیرش مداوم آن خواهد بود.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/eu-blockchain-ai-convergence-eubof-report
 

تگ ها