بانک مرکزی اروپا نسبت به کلاهبرداری های کریپتویی بی تفاوت است

بانک مرکزی اروپا نسبت به کلاهبرداری های کریپتویی بی تفاوت است
  • 09:02 1403-02-07
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بانک مرکزی اروپا نسبت به کلاهبرداری های کریپتویی بی تفاوت است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا می دانید که این روزها کلاهبرداری های مختلفی در بازار ارز دیجیتال انجام می شوند و طی این کلاهبرداری ها، رمز ارزهای زیادی به سرقت می روند.
توجه داشته باشید که بانک مرکزی اروپا که از بیت کوین(BTC) متنفر است، کار زیادی برای متوقف کردن کلاهبرداران انجام نمی دهد. بانک مرکزی اروپا آنقدر مشغول حمله به بیت کوین است که نمی تواند نگران تعداد زیاد کلاهبرداری های واقعی باشد که توسط افراد سودجو در این حوزه انجام می شود. توصیه می کنیم تا قبل از سرمایه گذاری در بازار کریپتو، قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را بررسی کنید.
سام بنکمن فرید، بنیانگذار صرافی FTX به 25 سال زندان محکوم شد. استیو وزنیاک، یکی از بنیانگاران اپل اخیرا برنده درخواست تجدید نظر علیه یوتیوب و استفاده از شباهت او در تبلیغ کلاهبرداری های ارزهای دیجیتال در این سایت شده است. کلاهبرداران کریپتو به طور چشمگیری گرفتار می شوند و در مقابل اقدامات خود پاسخگو می شوند. کریپتوکارنسی جریان اصلی است، به این معنی که توجه جریان اصلی به سکه ها، توکن ها یا پلتفرم هایی که به نظر بیش از حد خوب برای واقعی بودن هستند، با آگاهی کامل روبرو می شود که در واقع آنها برای واقعی بودن بیش از حد خوب هستند.
به نظر می رسد با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، کلاهبرداری در این حوزه نیز بیشتر می شود. طبق گزارش های منتشر شده، بانک مرکزی اروپا نسبت به کلاهبرداری های ارز دیجیتال بی تفاوت است و هیچ اقدامی به منظور توقف کلاهبرداری های کریپتویی انجام نمی دهد. این مسئله باعث نگرانی کاربران بازار رمز ارزها شده. چون انتظار می رود این بانک با کلاهبرداری ها به طور قاطعانه مقابله کند.
 

تگ ها