فرانکلین تمپلتون ETF اتریوم را در DTCC فهرست می کند

فرانکلین تمپلتون ETF اتریوم را در DTCC فهرست می کند
  • 13:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

فرانکلین تمپلتون ETF اتریوم را در DTCC فهرست می کند. فهرست DTCC تاییدیه SEC برنامه ETF فرانکلین اتریوم را تضمین نمی کند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که ETF اتریوم یکی از موضوعاتی است که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است.
توجه داشته باشید که شرکت مدیریت ارز دیجیتال فرانکلین تمپلتون، صندوق قابل معامله در بورس اتریوم، فرانکلین اتریوم TR را در وبسایت DTCC فهرست کرده است که یک پلتفرم مهم برای معاملات اوراق بهادار در ایالات متحده است. وبسایت DTCC ای تی اف را فهرست می کند که نشان دهنده در دسترس بودن آن برای ایجاد و بازخرید است.
فهرست ETF فرانکلین تمپلتون اتریوم در وبسایت DTCC به این معنی نیست که برنامه ETF فرانکلین اتریوم در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تایید می شود. وبسایت DTCC معمولا اوراق بهادار واجد شرایط برای معامله و تسویه در سیستم های خود را فهرست می کند، از جمله ETFهایی که فرایندهای ثبت یا انطباق خاصی را تکمیل کرده اند. با این حال، وضعیت تایید یک پرونده ETF توسط SEC بر اساس معیارها و ملاحظات نظارتی مختلف مشخص می شود. DTCC یک فناوری ارز دیجیتال جدید است.
شرکت مدیری ارز دیجیتال 1.5 تریلیون دلار فرم S-1 خود را در 12 فوریه به SEC ارسال کرد تا برای یک ETF لحظه ای اتر درخواست دهد. در صورت تایید، ETF به عنوان فرانکلین اتریوم در بورس گزینه های هیئت مدیره شیکاگو فهرست می شود. SEC تصمیم بالقوه در مورد درخواست فرانکلین تمپلتون ETF را در 23 آوریل به تعویض انداخت. SEC گفت که جدول زمانی را برای بررسی تغییر قانون پیشنهادی برای فهرست بندی و تجارت سهام فرانکلین اتریوم در بورس Cboe BZX تمدید کرد.
سازمان SEC اکنون تا 11 ژوئن فرصت دارد و 45 روز اضافی برای ارزیابی اعطا می کند. دیگر غول های صنعت مانند BlackRock، گری اسکیل، ARK Invest نیز وارد رقابت Ether ETF شده اند. با این حال، احتمال تایید SEC ETF های نقطه ای اتریوم با ETFهای بیت کوین نقطه ای قبل از تایید آنها در ژانویه متفاوت است.
 

تگ ها