صرافی FTX وجوه مشتریان خود را بازپرداخت می کند

صرافی FTX وجوه مشتریان خود را بازپرداخت می کند
  • 09:11 1402-11-13
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال FTX قصد دارد به طور کامل وجوه مشتریان را بازپرداخت کند، ولی ارز دیجیتال منحل شده را دوباره راه اندازی نمی کند. افزایش اولیه در توکن FTT بعد از منفی شدن اخبار، باعث شد تا FTT امروز بیش از 15 درصد ریزش قیمت را تجربه کند.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا می دانید که FTX یکی از صرافی های ورشکست خورده در بازار است که کاربران زیادی در این صرافی دارایی های خودشان را از دست دادند. FTX، صرافی ورشکسته ارزهای دیجیتال که توسط سام بنکمن فرید اداره می شود، گفت که انتظار دارد طبق جلسه دادگاه به طور کامل بازپرداخت وجوه و دارایی های مشتریان خودش را بپردازد.
با این حال، بازیابی کامل دارایی های مشتریان متاسفانه برای کسانی که منتظر پول خود هستند، بر اساس نقطه ورشکستگی واقعی صرافی ارز دیجیتال FTX است، زمانی که بازارها قبلا در آشفتگی بودند. این تاریخ در ابتدا توسط قاضی ورشکستگی ایالات متحده، جان دورسی تایید شد و این یک نقطه اختلاف برای برخی از مدعیان است.
قیمت بیت کوین از مان انتشار به بیش از 43 هزار دلار بازگشته است که 110 درصد نسبت به قیمت تقریبا 20500 دلاری آن در زمان سقوط صرافی FTX در اوایل نوامبر افزایش یافته است. کریس هانسن، وکیل کمیته اعتباری FTX، چهارشنبه در جریان جلسه گفت که بسیاری از این ادعاها بر اساس ارزهایی است که ارزش آنها در آن دوره پرآشوب منتهی به تاریخ دادخواست به طور چشمگیری کاهش یافته است.
اندرو دیتدریک، وکیل صرافی FTX، گفت که روند بازپرداخت در حال بررسی در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده از مدعیان می خواهد که مدارکی را ارائه دهند که دارایی های خودشان را در FTX دارند و آنها را از دست داده اند که توسط مشاوران بازسازی بررسی می شوید. بر اساس روند دادگاه، صرافی منحل شده تمرکز خودش را به کل کردن مشتریان سابق خود تغییر داده است، چون برنامه های خودش را برای راه اندازی مجدد پلتفرم خود به دلیل کمبود خریدار کنار گذاشته است.
 

تگ ها