آینده صنعت کریپتو ایسلند با چالش هایی روبرو است

آینده صنعت کریپتو ایسلند با چالش هایی روبرو است
  • 11:04 1403-04-06
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

صنعت کریپتو ایسلند آینده امیدوارکننده ای دارد، ولی با چالش ها و مشکلاتی روبرو است. گولی گیسلاسون از دارایی های دیجیتال Viska می گوید، ایسلند غنی از انرژی در حال برداشتن قدم هایی در زمینه ارزهای دیجیتال است. می توان با شرکت در آموزش ارز دیجیتال معاملات پرسودی انجام داد.
نکته قابل توجه این است که صنعت کریپتو در ایسلند در حال پیشرفت است، ولی هنوزبه پتانسیل کامل خود نرسیده است و چند مزیت هنوز به حداکثر نرسیده است. کوین تلگراف با گولی گیسلاسون، مدیر ارشد سرمایه گذاری توکن ابسلندی Viska Digital Assets صحبت کرد تا فرصت ها و چالش های پیش روی سرزمین شمالی خودش را بهتر درک کند.
برای شروع، Gislason بعضی از قلمروهای آشنا را پوشش داد. بحران بانکی سال 2008 که ایسلند را سخت تر از هر جای دیگری تحت تاثیر قرار داد. در پاسخ به این بحران، دولت ایسلند کنترل سرمایه را اعمال کرد و حرکت کرون ایسلند، پول ملی را محدود کرد. شناخت ابزارهای تحلیل بازار ارز دیجیتال خیلی مهم است.
Gislason گفت که این واقعا چشم مردم را برای ارزهای دیجیتال به عنوان یک طبقه دارایی و البته فناوری بلاک چین نیز باز کرد. گیسلاسون می گوید که این ارز دیجیتال هرگز شبیه یک ارز بزرگ یا چیز دیگری نشد، ولی آنها در واقع این ارز را به همه مردم ایسلند و همه کسانی که علاقه مند بودند، ارسال کردند. آنها فقط می توانند توکن های خود را مطالبه کنند و برخی از افراد موفق شدند آن را به بیت کوین منتقل کنند.
با این حال، Gislason معقتد است که ایسلند از نظر پذیرش و آموزش ارز دیجیتال مقداری مسافت برای سفر دارد. گیسلاسون گفت اگرچه Viska Digital در حال حضر حدود دو سال است که به طور فعال وجوه در ارزهای دیجیتال را مدیریت می کند، من معتدم که سطح پیچیدگی و تصدیق ارزهای دیجیتال به عنوان یک کلاس دارایی هنوز خیلی زود و حتی زودتر از کشورهای اطراف ما است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/iceland-crypto-industry-energy-challenges
 

تگ ها