فروشگاه Google Play در هند بایننس را مسدود می کند

فروشگاه Google Play در هند بایننس را مسدود می کند
  • 12:10 1402-10-26
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بر اساس خبرهای منتشر شده، فروشگاه گوگل پلی(Google Play) در هند صرافی ارز دیجیتال OKX و بایننس را در پاسخ به اطلاعیه FIU مسدود می کند. با اینکه فروشگاه گوگل پلی بایننس و OKX را مسدود کرده است، برنامه و سایت رسمی بایننس هنوز در دسترس است و برای کاربران فعلی کار می کند.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که صرافی های مختلفی وجود دارند که شما می توانید از طریق این صرافی ها به خرید و فروش رمز ارزها مشغول شوید. پلی استور گوگل در هند، پلتفرم های معاملاتی ارز دیجیتال بایننس و OKX را بعد از صدور اخطاریه عدم انطباق دولت علیه آنها حذف کرد. این حذف به دنبال تصمیم مشابه اپ استور اپل در هند در دسامبر 2023 صورت گرفت.
توجه داشته باشید که در 28 دسامبر 2023، واحد اطلاعات مالی وزارت دارایی هند اطلاعیه به صرافی ارز دیجیتال Huobi، بایننس، Gate.io، کراکن، Bitstamp، کوکوین و Bitfinex به دلیل فعالیت غیرقانونی در هند صادر کرد. در اطلاعیه FIU آمده است که هر صرافی ارز دیجیتال که خدماتی را به کاربران هندی ارائه می کند، باید به عنوان نهاد گزارش دهنده ثبت نام کرده و اظهارنامه ها را به بخش مالیات بر درآمد ارسال کند.
نکته قابل توجه این است که FIU پیشنهاد کرد که وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات سایت های صرافی های ارز دیجیتال گفته شده را به دلیل عدم رعایت آن مسدود کند. با اینکه فروشگاه گوگل پلی بایننس و صرافی OKX را مسدود کرده است، برنامه و سایت بایننس هنوز در دسترس است و کاربران می توانند از آن استفاده کنند. Binance South Asia در پستی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که از مسدود شدن برنامه در هند مطلع است و به کاربران اطمینان داد که حساب ها و سرمایه های آنها در امنیت کامل است.
 

تگ ها