هکرها از افزونه کروم برای سرقت از حساب های بایننس استفاده می کنند

هکرها از افزونه کروم برای سرقت از حساب های بایننس استفاده می کنند
  • 16:03 1403-03-16
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

هکرها از افزونه کروم برای سرقت میلیون ها حساب از حساب های Binance سوء استفاده می کنند. این افزونه تبلیغاتی کوکی هایی را از کاربران می دزدد که هکرها از آن برای دور زدن رمز عبور و تایید اعتبار دو مرحله ای و ورود به حساب بایننس قربانی استفاده می کنند. سیگنال ارز دیجیتال ابزاری است که معامله گران می توانند با کمک آن بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را پیدا کنند.
یک تاجر چینی با استفاده از یک افزونه تبلیغاتی گوگل کروم به نام Aggr یک میلیون دلار را به دلیل کلاهبرداری هک از دست داد. این افزونه تبلیغاتی کوکی هایی را از کاربران می دزدد که هکرها از آن برای دور زدن رمز عبور و تایید اعتبار دو مرحله ای و ورود به حساب بایننس قربانی استفاده می کنند.
یک معامله گر به X مراجعه کرد تا مصائب از دست دادن پس انداز زندگی خودش را در اثر یک کلاهبرداری غیرمنتظره بازگو کند. این معامله گر که با اسم کاربری X CryptoNakamao استفاده می کند، گفت که در 24 می حساب بایننس آنها به صورت تصادفی شروع به معامله کرد و آنها فقط بعد از باز کردن برنامه بایننس برای بررسی بیت کوین متوجه این موضوع شدند. شما باید اصول نوسانگیری در ارزهای دیجیتال را یاد بگیرید.
تاجر ادعا کرد که هکرها به داده های کوکی مرورگر وب او دسترسی پیدا کرده اند که از طریق یک افزونه کروم به اسم Aggr به سرقت رفته اند. معامله گر این افزونه را برای دسترسی به داده های برجسته معامله گر نصب کرد تا متوجه شود نرم افزار مخربی برای سرقت داده ها و کوکی های مرور وب کاربران ایجاد شده است. سپس هکر از کوکی های جمع آوری شده برای دزدیدن جلسات کاربر فعال بدون رمز عبور یا احراز هویت استفاده کرد و چندین معامله اهرمی برای افزایش قیمت جفت های نقدینگی کم و سود بردن از آنها انجام داد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/hackers-steal-millions-chrome-plugin-binance-scam
 

تگ ها