کنسرسیوم دارایی مجازی هنگ کنگ XRP را از شاخص رمز ارزها حذف می کند

کنسرسیوم دارایی مجازی هنگ کنگ XRP را از شاخص رمز ارزها حذف می کند
  • 12:10 1402-10-26
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

توجه داشته باشید که کنسرسیوم دارایی مجازی هنگ کنگ ارز دیجیتال ریپل(XRP) را از شاخص جهانی رمز ارزها حذف می کند. سولانا جایگاه ریپل را در شاخص 5 ارز دیجیتال برتر جهانی HKVAC به دست گرفت و AVAX در میان نوسانات بازار کریپتو در 30 روز گذشته جایگزین ترون شد.
بازار کریپتو اخیرا نوسانات زیادی دارد که شما می توانید از این نوسانات سود زیادی به دست آورید. البته شما باید وضعیت ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل کرده و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. کنسرسیوم دارایی های مجازی هنگ کنگ بازبینی هایی را در پنج شاخص برتر، 10 شاخص برتر و کلی ارزهای دیجیتال خود به استثنای چندین ارز دیجیتال معروف اعلام کرده است.
در بیانیه اخیر که رتبه بندی پلتفرم های معاملات ارزهای دیجیتال و شاخص های بازار کریپتو را ارائه می دهد، نشان داده که ریپل(XRP) از پنج شاخص برتر رمز ارزها حذف شده و سولانا جایگزین آن شده است. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، باید وضعیت رمز ارزها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال بگیرید.
در دسامبر 2023، کوین تلگراف گزارش داد که ارز دیجیتال سولانا برای اولین بار از نظر ارزش بازار از ریپل(XRP) پیشی گرفته است و آن را به چهارمین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل کرده است. در همین حال، ارز دیجیتال آوالانچ(AVAX) در میان 10 شاخص برتر جای گرفت و جایگزین ترون شد که نشانه این پس از آن صورت می گیرد که ارز AVAX در دسامبر 2023 شاهد جهش بود، در حالی که سایر رمز ارزها در دسامبر 2023 سقوط کردند.
یکی از کارشناسان بازار ارز دیجیتال در اطلاعیه ای گفته بود که جهش قیمت ارز دیجیتال آوالانچ(AVAX) ناشی از همکاری این رمز ارز با بانک های سنتی یا شرکت های سرمایه گذاری بزرگ مانند JPmorgan بود. به همین دلیل آواکس توانست رتبه خودش را در بازار رمز ارزها ارتقا دهد.
 

تگ ها