آیا قرار است تتر از شبکه ترون حذف شود؟

آیا قرار است تتر از شبکه ترون حذف شود؟
  • 11:12 1402-12-04
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

اگر شرکت ارائه دهنده تتر USDT را از شبکه ترون حذف شود، تایید یا رد نمی شود. بعد از اینکه رقیب Circle شبکه را به دلیل نگرانی های ایمنی کنار گذاشت، تتر اظهار نظر خاصی در مورد اینکه آیا قصد دارد پشتیبای از ترون را کنار بگذارد، ارائه نکرد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که تتر یکی از استیبل کوین های مشهور در بازار ارز دیجیتال است که روی شبکه های مختلفی خرید و فروش می شود.
توجه داشته باشید که تتر(Tether) پاسخ قطعی در مورد اینکه آیا پشتیبانی از شبکه ترون را متوقف می کند یا نه بعد از اینکه رقیبش Circle در روز سه شنبه استخراج استیبل کوین خودش را در بلاک چین متوقف کرد، ارائه نکرد. تتر در بیانیه ای به کوین تلگراف در پاسخ به سوالی در مورد Circle و اینکه آیا تتر در حال بررسی حرکتی مشابه است گفت که توکن های تتر بر روی چندین بلاک چین صادر می شوند که به راحتی لایه های انتقالی برای چنین توکن هایی هستند.
تتر این قابلیت را حفظ می کند که تراکنش ها را در هر لایه حمله و نقل که مستقیما پشتیبانی می شود برای انجام وظایف انطباق خود حفظ کند. با این حال، تتر به طور فعال ایمنی هر کدام از لایه های حمل و نقل پشتیبانی شده را برای اطمینان از بالاترین استانداردها برای جامعه ما نظارت می کند.
ارز دیجیتال تتر بزرگ ترین استیبل کوین با ارزش بازار 97.7 میلیارد دلاری است. بر اساس گزارش شفافیت تتر مورخ 21 فوریه، شبکه ترون دارای بیش از 51.8 میلیارد USDT است. بیش از نیمی از تقریبا 101 میلیارد توکن USDT صادر شده در چندین بلاک چین. نزدیک به 76.2 میلیون دلار اضافی برای تامین نقدینگی کوتاه مدت برای توکن در شبکه ترون کنار گذاشته شده است.
 

تگ ها