قاضی قرارداد 4.3 میلیارد دلاری بایننس با دادستان های ایالات متحده را امضا کرد

قاضی قرارداد 4.3 میلیارد دلاری بایننس با دادستان های ایالات متحده را امضا کرد
  • 12:12 1402-12-07
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

توجه داشته باشید که قاضی قرارداد 4.3 میلیارد دلاری بایننس با دادستان های ایالات متحده را امضا کرد. بایننس سال گذشته به نقض تحریم ها و قوانین مبارزه با پولشویی اعتراف کرد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که بایننس یکی از بزرگ ترین پلتفرم های معاملاتی در بازار کریپتو است.
در طول جلسه دادگاه روز جمعه، قاضی ریچارد جونز از دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه غربی واشنگتن جریمه اصلی خودش را تایید کرد، اگرچه او هنوز هیچ نظارتی را برای مبادله امضا نکرده است. بلومبرگ اولین بار اوایل روز جمعه این خبر را گزارش داد.
وزارت دادگستری نوامبر گذشته این توافق را اعلام کرد و مدعی شد صرافی بایننس تحریم ها و قوانین مبارزه با پولشویی را طی یک دوره طولانی نقض کرده است. با توجه به شرایط توافق، صرافی باید 4.3 میلیارد دلار پرداخت کند. یک ناظر مستقل برای انطباق منصوب کند و مدیر عامل آن زمان، بنیانگذار چانگ پنگ ژائو کناره گیری کند. ژائو به اتهامات جداپانه اعتراف کرد و در حال حاضر قرار است در اواخر آوریل محکوم شود.
در بیانیه ای سخنگوی صرافی ارز دیجیتال بایننس گفت که صرافی ارز طریق معامله ادعایی مسئولیت را می پذیرد و افزود که صرافی در سال های گذشته انطباق با مشتریان خود و مبارزه با پولشویی را بهبود بخشیده است. در بیانیه ای آمده است که ما از شناختی که از سمت تنظیم کننده ها در رابطه با همکاری و افزایش قابل توجه انطباق با ما دریافت کرده ایم، راضی هستیم. ما مشتاقانه منتظریم تا در ماه های آینده به تلاش های خود برای تعیین استانداردهای صنعت برای انطباق، امنیت و شفافیت ادامه دهیم.
سخنگوی وزارت دادگستری از اظهار نظر خودداری کرد. دادستان ها در یادداشتی پیش از جلسه دادگاه نوشتند که این توافقنامه منعکس کننده ماهیت و شرایط رفتار ادعایی صرافی بایننس است. بایننس به عنوان بخشی از توافقنامه خود، موافقت کرده است که اقدامات اساسی را برای اطمینان از انطباق مداوم خود با قوانین ایالات متحده انجام دهد و حکم قابل توجهی که در اینجا با آن موافقت شده است، برای سایر موسسه های مالی نشان می دهد.
 

تگ ها