توکن میم کوین بایدن به ارزش بازار 250 میلیون دلار رسید

توکن میم کوین بایدن به ارزش بازار 250 میلیون دلار رسید
  • 14:01 1403-01-08
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

شور و شوق سولانا میم کوین همچنان ادامه دارد و توکن تقلیدی بایدن به ارزش بازار 250 میلیون دلار رسیده است. قیمت توکن Boden مدت کوتاهی بعد از عرضه در 9 مارس افزایش یافت. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که میم کوین ها دارایی های رمزنگاری شده ای هستند که از سر شوخی ایجاد شده اند.
توجه داشته باشید که جئو بودن(Boden) یک تقلید میم کوین سولانا از جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده از 25 مارس با افزایش 54 درصدی در 24 ساعت گذشته از 250 میلیون دلار فراتر رفت. میم کوین تنها در صرافی غیرمتمرکز سولانا Raydium موجود است و هنوز در هیچ پلتفرم متمرکز فهرست نشده است.
علی رغم هشدارهای توسعه دهندگان، میم کوین های سولانا با بیش از 122.5 میلیون دلار درآمد از 27 پیش فروش تنها در سال جاری در حال اجرا هستند. شرکت آموزشی کریپتو سنگاپور آکادمی گریفسیس به کوین تلگراف گفت که توکن های Meme از طریق اشتراک گذاری گسترده ویروسی خود در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، به سرعت توجه را به خود جلب می کنند. یک توییت جذاب یا یک پست جذاب ردیت در مورد یک توکن MEME می تواند مانند آتش منتشر شود و در کمترین زمان به مخاطبان زیادی برسد.
گریفسیس همچنین توضیح داد که احساس کمبود و تاکید بر به موقع بودن، میم کوین ها را به سمت ایجاد فوریت شدید در میان سرمایه گذاران سوق داده است. در 19 مارس، آناتولی یاکوونکو یکی از بنیانگذاران ارز دیجیتال سولانا به سرمایه گذاران هشدار داد که این کار را انجام ندهند. بر اساس پلتفرم داده معاملاتی Birdeye بیش از 19000 توکن جدید سولانا با نوعی نقدینگی تنها در هفته گذشته راه اندازی شده است. از آن زمان، کارشناسان هشدار داده اند که احتمال کشیدن فرش بسیار بیشتر از احتمال رفتن ژتون های شخص به ماه است.
 

تگ ها