کره در مورد ETFهای اتریوم محتاطانه برخورد می کند

کره در مورد ETFهای اتریوم محتاطانه برخورد می کند
  • 11:03 1403-03-07
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

تایید ETF اتریوم ایالات متحده بر تنظیم کننده های کره ای فشار می آورد. برخلاف همتایان آمریکایی خود، FSC و FSS کره در مورد اجازه دادن به معاملات ارزهای دیجیتال در بازارهای اوراق بهادار سنتی محتاطانه عمل کرده اند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا با مفهوم ETF آشنا شده اید.
توجه داشته باشید که بعد از تایید اخیر ETFهای اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، رگولاتورهای کره ای تحت فشار زیادی برای تایید صندوق های قابل معامله در مبادلات ارزهای دیجیتال هستند. به گفته رسانه های محلی، انتظار می رود تصمیم کمسیون بورس و اوراق بهادار در مورد اتریوم بر تنظیم کننده های مالی سئول فشار بیاورد تا در موضع خود در مورد دارایی هایی دیجیتال تجدید نظر کنند.
کمیسیون SEC در 24 می 2024، بعد از تایید قبلی ETFهای بیت کوین در ژانویه 2024 برای ایجاد ETF برای اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا چراغ سبز نشان داد. ETFها ابزارهای مالی هستند که به سرمایه گذاران و تریدرها این امکان را می دهند تا در معرض سبدی از اوراق بهادار قرار بگیرند. تایید ETFهای رمزنگاری قدم بزرگی در پر کردن شکاف بین مالی سنتی و صنعت دارایی دیجیتال است. شما باید با بزرگ ترین کلاهبرداری های ارز دیجیتال آشنا شوید
برخلاف همتایان خود در ایالات متحده، کمیسیون خدمات مالی کره و سرویس نظارت مالی در مورد معرفی معاملات ارزهای دیجیتال در بازارهای اوراق بهادار سنتی محتاطانه عمل کرده اند. طبق ETF، FSCها باید به شدت از قانون بازار سرمایه پیروی کنند که تصریح می کند که آنها فقط باید به دارایی های اساسی سنتی مرتبط باشند. این دارایی ها شامل ابزارهای مالی تثبیت شده، اوراق بهادار، ارزهای بین المللی و کالاها هستند که مفهوم مشتقات مالی را فراهم می کنند.
کمیسیون خدمات مالی یک سازمان دولتی است که مسئول نظارت و تنظیم موسسه های مالی و بازارهای مالی در کره جنوبی است. دولت کره جنوبی در اوایل فوریه بروزرسانی جدیدی برای قانون حفاظت از دارایی های کاربران منتشر کرد. طبق گزارش کره تایمز، زانگل یک ارائه دهنده پیشرو داده ارز دیجیتال مستقر در سئول، علیه ممنوعیت دارایی های دیجیتال در بازار سنتی اوراق بهادار صحبت کرده و آن را منسوخ شده توصیف کرده.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/korea-under-pressure-to-approve-crypto-etfs-following-us-example
 

تگ ها