اسناد جدید ورشکستگی سام بنکمن فرید در دادگاه فاش شد

اسناد جدید ورشکستگی سام بنکمن فرید در دادگاه فاش شد
  • 12:12 1402-12-27
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

روایت ورشکستگی سام بنکمن فرید در اسناد جدید دادگاه فاش شد. یک سند گوگل که به یادداشت احکام دولت ایالات متحده پیوست شده است، ایده های تصادفی احتمالا بد را نشان می دهد که سام بنکمن فرید مجبور بود تصویر عمومی خودش را اصلاح کند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که سام بنکمن فرید، مدیر عامل صرافی FTX بود.
توجه داشته باشید که دادستان های ایالات متحده اسناد دادگاه جدیدی را ارائه کرده اند که نشان می دهد سام بنکمن فرید برنامه های خود را برای بازگرداندن چهره عمومی خود بعد از فروپاشی صرافی FTX در سال 2022 نشان می دهد. بر اساس یک سند گوگل پیوست شده به یادداشت صدور احکام دولتی که در 15 مارس ثبت شد، بانکمن فرید 19 ایده را فهرست کرده که قصد تغییر روایت رسانه های اجتماعی از سقوط چشمگیر صرافی ارز دیجیتال را دارند. این ایده ها شامل ابتکاراتی مانند به تاکر کارلسن بروید، به عنوان یک جمهوری خواه ظاهر شوید، افشای اسناد به مطبوعات، انتقاد از وکلاء و به عنوان به شدت طرفدار کریپتو، طرفدار آزادی همراه با ترویج یک ضد بایننس قوی بود.
این سند قسمتی از استدلال دولت است که از محکومیت 40 تا 50 ساله برای مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال FTX حمایت می کند که نوامبر گذشته به اتهام کلاهبرداری و پولشویی محکوم شد. طبق یادداشت صدور حکم، سند گوگل احتمال قابل توجهی را نشان می دهد که سام بنمکن فرید اگر در سنین پایین به جامعه بازگردانده شود، مرتکب کلاهبرداری دیگری می شود.
مجازات پیشنهادی به طور قابل توجهی کمتر از حداکثر مجازات ممکن است که او تحت دستورالعمل های مجازات ایالات متحده با آن روبرو است که می تواند به 110 سال حبس منجر شود. در مقابل، بر اساس یادداشتی که در 27 فوریه ارسال شد، وکل مدافع بانکمن فرید به دنبال کمتر از هفت سال زندان است. قاضی منطقه لوئیس کاپلان قرار است تصمیم خود را در 28 مارس ارائه کند.
 

تگ ها