پروژه ان اف تی CTO هک شد

پروژه ان اف تی CTO هک شد
  • 14:01 1403-01-16
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از پروژه های NFT هک شد. پروژه CTO بعد از ادعای سرقت SOL 94 ناپدید شد. بعد از اینکه کارآگاه ارز دیجیتال ZachXBT جزئیات زنجیره ای از یک هک ادعایی را که ماه گذشته توسط یک پروژه NFT  متحمل شده بود، روز سه شنبه هشدار جدیدی به صدا درآمد. مدیر ارشد فناوری پروژه اعلام کرد که پاسخی در حال انجام است، ولی در نهایت با افزایش انتقادات ناپدید شد. توصیه می کنیم تا قبل از فعالیت در بازار NFT، آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید.
توجه داشته باشید که کارآگاه زنجیره ای ZachXBT سوء استفاده ادعایی از بودجه توسط CTO پروژه Nuddies NFT را فاش کرد. در پستی که اکنون حذف شده است، CTO Kyle توضیح داد که این پروژه از بنیانگار قبلی خود حذف شده است و متفاوت از سایر پروژه های NFT ساخته شدهاست.
به گفته کارآگاه ارز دیجیتال، کایل یک هک جعل کرده که ظاهرا سرمایه پروژه را به سرقت برده است. در 3 مارس، مجرم ادعایی در سرور Nuddies NFT Discord پست کرد و ما را از هک مطلع کرد. این پست تایید می کند که مک کایل علیرغم کلیک نکردن روی هیچ پیوند مخربی، هک شده است. مدیر ارشد فناوری ان اف تی NFT به این نتیجه رسید که یک فرایند زامبی برای مدت نامشخصی روی رایانه او بوده است. این مینی برنامه کنترل رایانه را در اختیار هکر قرار داد.
مهاجم از طریق اپلیکیشن TeamViewer به پروژه و کیف پول های Kyle دسترسی پیدا کرد. این پست همچنین توضیح داد که 90 سولانا تقریبا 17000 دلار به قیمت امروز، از کیف پول خالق Nuddies NFT گرفته شده است. علاوه بر این، ظاهرا هکر کنترل Kyles Discord را در دست گرفت و 150 سولانا به ارزش حدود 28300 دلار را از کیف پول وی به سرقت برد. در آن زمان، او ادعا کرد که با از دست دادن پول خزانه پروژه از لحاظ روانی ویران شده است.
با این حال، داده های زنجیره ای جمع آوری شده توسط ZachXBT داستان متفاوتی را بیان می کند. طبق پست کارآگاه کریپتو، CTO ظاهرا به دارندگان آن دروغ گفته و 94 سولانا به ارزش 12000 دلار را در زمان وقوع حادثه دزدیده است. این پست نشان می دهد که وجوه در آن روز از کیف پول Nuddies Royalty به یک سپرده صرافی در ساعت 8:20 منتقل شده است.
 

تگ ها