نیجریه خواستار نظارت بر ارزهای دیجیتال برای مقابله با جرایم مالی شد

نیجریه خواستار نظارت بر ارزهای دیجیتال برای مقابله با جرایم مالی شد
  • 14:11 1402-11-23
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

نیجریه خواستار نظارت بر ارزهای دیجیتال برای مقابله با جرایم مالی شد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید، بدون شک می دانید که بازار کریپتو یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی کسب کنید. هر کشوری مقررات خاصی برای فعالیت در بازار کریپتو تدوین کرده است.
توجه داشته باشید که Adedeji Owonibi یکی از بنیانگذاران A&D Forensics یک ارائه دهنده خدمات اطلاعاتی بلاک چین خاطرنشان کرد که فقدان مقررات در فضای کریپتو نیجریه اجازه می دهد تا شیوه های مختلف بدون نظارت باقی بمانند. به گفته Adedeji Owonibi، دولت نیجریه باید فعالیت های ارزهای دیجیتال را برای جلوگیری از جرایم مالی به ویژه پولشویی تنظیم کند.
Owonibi در 9 فوریه در یک دوره آموزشیبرای متخصصان انطباق با ارزهای دیجیتال توسط یک شرکت بلاک چین و دیجیتال Forensic به این موضوع اشاره کرد. او خاطرنشان کرد که فقدان مقررات در فضای کریپتو نیجریه اجازه می دهد تا اعمال مختلف بدون نظارت باقی بماند.
اگر می خواهید به طور کامل متوجه این خبر شوید، باید قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید. علی رغم لغو اخیر ممنوعیت تراکنش های ارز دیجیتال به وسیله بانک مرکزی نیجریه که به بانک ها این اجازه را می دهد تا حساب هایی را برای ارائه دهندگان خدمات دارایی های مجازی اجرا کنند، اوونیبی توضیح داد که هدف از آموزش تخصصی انطباق، اطمینان از پایبندی بانک ها به قوانین مربوطه است.
اوونیبی در مصاحبه ای بر لزوم استفاده موسسه های مالی نیجریه از خدمات متخصصان رعایت مقررات تاکید کرد تا اطمینان حاصل شود که تمام پول هایی که از طریق مبادله آنها عبور می کند وجوهی برای فعالیت های مجرمانه نیست. قوانین انطباق به منظور جلوگیری از بازیگران بد است، چون آنها به عنوان چک عمل می کنند تا اطمینان حاصل شود که موسسه های مالی مانند بانک ها به عنوان دروازه هایی برای پولشویی و انجام سایر فعالیت های مجرمانه استفاده نمی شوند.
 

تگ ها