صرافی های ارز دیجیتال نیجریه با موانع صدور مجوز روبرو هستند

صرافی های ارز دیجیتال نیجریه با موانع صدور مجوز روبرو هستند
  • 13:11 1402-11-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

صرافی های ارز دیجیتال در کشور نیجریه با موانع و مشکلات بزرگ صدور مجوز روبرو هستند، چون تحلیلگران و کارشناسان خواستار بازنگری دستورالعمل های SEC هستند. Kue Barinor Paul نماینده حقوقی Web3 نیجریه گفت که صرافی های کریپتو نیجریه و VASPها احتمالا باید ادغام شوند تا مجوز SEC را تامین کنند.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که هر کشوری قوانین خاصی برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال تعیین می کند. به گفته روم اوفی، تحلیلگر ارزهای دیجیتال کشور نیجریه، الزامات صدور مجوز کریپتو کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیجریه(SEC) باید دستورالعمل های ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی را بازبینی کند تا صرافی های ارز دیجیتال بتوانند مجوز فعالیت در این کشور را دریافت کنند.
در مصاحبه ای با کوین تلگراف، اوفی توضیح داد که دستورالعمل های موجود ارائه شده توسط کمیسیون SEC برای هدایت ثبت VASPها برای صرافی های ارز دیجیتال بومی مطلوب نیست و اضافی کرد که صرافی های محلی باید در زمان تدوین دستورالعمل ها در اولویت قرار می گرفتند.
صرافی ارز دیجیتال باید با رعایت الزامات پردازش درخواست، هزینه ثبت نام و سایر هزینه های قابل اعمال، مجوز VASP را از SEC دریافت کنند. اوفی توضیح داد که بسیاری از صرافی های محلی نمی توانند حداقل سرمایه اولیه مورد نیاز 500 میلیون را بپردازند که به گفته او به جای داشتن تعادل سالم، منجر به عملیاتی شدن مبادلات خارجی در کشور نیجریه می شود.
با حمایت از دیدگاه Ophi Kue Barinor Paul نماینده حقوقی نیجریه Web3 طی یک گفتگوی فضای در X که توسط Ophi میزبانی شد، گفت که صرافی های کریپتو نیجریه و VASPها احتمالا باید ادغام شوند تا از عهده مجوز SEC برآیند. پل کفت که SEC نجریه باید چارچوبی را برای ثبت مجوز تجدید نظر کند، چون الزامات فعلی معمولا برای مبادلات خارجی مناسب است.
 

تگ ها