Ondo Finance به صندوق BlackRock می پیوندد

Ondo Finance به صندوق BlackRock می پیوندد
  • 14:01 1403-01-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق داده های منتشر شده، Ondo Finance به صندوث توکنیزه شده BlackRock می پیوندد، چون ورودی ها از 160 میلیون دلار فراتر می رود. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا می دانید که صندوق بلک راک یکی از صندوق های ETF بیت کوین است که می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
توجه داشته باشید که بلک راک، یکی از بزرگ ترین مدیران دارایی در سطح دنیا با صندوق بازار پولی توکن شده خود BUIDL که اخیرا راه اندازی شده، شاهد موفقیت قابل توجهی بوده است. این صندوق که مالکیت مشترک روی شبکه اتریوم را ثبت می کند، تنها در یک هفته از زمان شروع به کار بیش از 160 میلیون دلار جذب کرده است.
طبق گزارش بلومبرگ، صندوق نقدینگی دیجیتال نهادی BlackRock USD معمولا در پول نقد، اسناد خزانه داری ایالات متحده و قراردادهای خرید مجدد سرمایه گذاری می کند. این صندوق به دارندگان خود یک ارز رمزنگاری شده به اسم BUDL به ارزش 1 دلار در هر توکن پاداش می دهد.
سهامداران می توانند این توکن ها را با استفاده از کیف پول های دیجیتال تایید شده توسط Securitize BlackRock برای وسیله سرمایه گذاری به آدرس های معتبر دیگر منتقل کنند. صندوق توکن سازی شده چندین مورد استفاده کلیدی از جمله مدیریت خزانه داری برای شرکت های ارز دیجیتال، پشتیبانی از مشتقات اسناد خزانه و عمل به عنوان وثیقه برای استقراض و تجارت را ارائه می کند، بنابراین جایگزینی برای استیبل کوین ها ارائه می کند.
Securitize Markets یک سیستم معاملات جایگزین ثبت شده در SEC نقش مهمی در تسهیل انتقال توکن ها بین شرکت کنندگان در بازار ایفا می کند. در حالی که SEC اخیرا بررسی های خودش را بر توکن بومی اتریوم(ETH) افزایش داده است، کارلوس دومینگو مدیر عامل فناوری ارز دیجیتال Securitize تاکید می کند که تحقیقات باید از زیرساخت بلاک چین جدا باشد. دومینگو همچنین ماهیت آزمایش شده بلاک چین عمومی اتریوم را برجسته می کند که پایه ای قوی برای فعالیت های توکن سازی فراهم می کند.
 

تگ ها