یکی از تحلیلگران گفته است که فاز دوم رشد بازار کریپتو در راه است

یکی از تحلیلگران گفته است که فاز دوم رشد بازار کریپتو در راه است
  • 15:01 1403-01-15
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گفته تحلیلگر زنجیره ای، فاز دوم بازار افزایشی کریپتو در شرف شروع است. جیمز چک، تحلیلگر زنجیره ای در جدیدترین مصاحبه با کوین تلگراف ادعا می کند که بازار کریپتو در حال انتقال از مرحله گاو نر مشتاق به مرحله گاوان سرخوشی است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که بازار کریپتو یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که پتانسیل زیادی برای رشد دارد.
به گفته جیمز چک، تحلیلگر اصلی زنجیره ای در Glassnode، بازار گاوی کریپتو در آستانه گذار به فاز دوم و نهایی خود است که با سرخوشی و تغییرات شدید قیمت مشخص می شود. او در مصاحبه ای اختصاصی با کوین تلگراف گفت که ما در حال گذار از گاو نر مشتاق، که به طور کلی پایین تر از حد معمول است، پایین تر از حد معمول است، به گاو سرخوش می رویم. شما باید مدیریت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال را جدی بگیرید.
به گفته چک، مرحله گاوی مشتاقانه در اکتبر 2023 شروع شدو بعد از بیت کوین به پایان رسید. بیت کوین در اوایل ماه مارس به بالاترین حد خود رسید. چک گفت که مرحله بعدی با هیجان زده شدن بیشتر و بیشتر افراد مشخص خواهد شد که با نوسانات بالاتر همراه خواهد بود. او گفت که افزایش پوشش بیت کوین در اخبار منجر به افزایش تقاضا خواهد شد.
او تصریح کرد که تا زمانی که عرضه برای تامین آن به بازار بازگردد، قیمت افزایش خواهد یافت. چک اشاره کرد که با توجه به اصلاحات کوچک تر در طول رالی، بازار صعودی فعلی یکی از قوی ترین بازارها در تاریخ بیت کوین بوده است. او گفت که به نظر می رسد بازار خیلی سریع حمایت پیدا می کند و این بدیهی است که نشانه خوبی است. بسیاری از تحلیلگران نسبت به آینده بازار کریپتو خوشبین هستند.
 

تگ ها