مخالفت رهبران حزب دموکرات آمریکا با دو لایحه کریپتویی

مخالفت رهبران حزب دموکرات آمریکا با دو لایحه کریپتویی
  • 13:03 1403-03-01
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

رهبران حزب دموکرات آمریکا با دو لایحه کریپتویی مخالفت می کنند. دموکرات های مجلس و نمایندگان مجبور نخواهند شد به دو لایحه حامی ارزهای دیجیتال رای بدهند. سیگنال ارز دیجیتال یکی از ابزارهای معاملاتی است که شما می توانید با استفاده از آن معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که یک ایمیل فاش شده نشان می دهد که رهبران حزب دموکرات به شدت با دو لایحه کریپتو به رهبری جمهوری خواهان مخالف هستند، ولی اعضای مجلس نمانیدگان را مجبور به رای منفی به آنها نمی کنند. به عبارت دیگر، دموکرات های مجلس نمایندگان ایالات متحده مجبور نخواهند شد به دو لایحه طرفدار ارزهای دیجیتال رای بدهند که انتظار می رود در این هفته برای رای گیری طبقه بندی شود. اگرچه به شدت از آنها خواسته می شود این کار را انجام دهند.
ایمیلی که در 20 مه از رهبران حزب دموکرات به اعضای مجلس نمایندگان که توسط Politico به اشتراک گذاشته شد نشان می دهد که حزب از اعضا خواسته است به قانون نوآوری مالی و فناوری مالی قرن بیست و یکم تحت رهبری جمهوری خواهان و قانون ایالتی ضد نظارت CBDC رای منفی دهند. برای در امان ماندن از نوسانات ارز دیجیتال شما می توانید دارایی های خودتان را به تتر تبدیل کنید.
در صورت تصویب هر دو لایحه برای صنعت ارز دیجیتال مثبت تلقی می شوند. FIT21 در میان سایر بندها، فرایند طبقه بندی ارز دیجیتال یک کالا یا امنیت است و معمولا کنترل نظارتی این بخش را به کمیسیون معاملات آتی کالا واگذار می کند. صنعت کریپتو ایالات متحده و لابی گران از این لایحه حمایت کرده اند و 60 شرکت از مجلس نمایندگان خواسته اند تا در نامه ای در 16 می آن را تصویب کند.
از طرف دیگر، قانون CBDC از صدور ارز دیجیتال بانک مرکزی توسط فدرال رزرو جلوگیری می کند. با این حال، این ایمیل خاطرنشان کرد که نمایندگان ماکسین واترز و دیوید اسکات به شدت مخالف FIT21 هستند در حالی که واترز با قانون CBDC مخالف است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/house-democrats-not-forced-to-oppose-crypto-bills-fit21
 

تگ ها