قیمت ارزهای دیجیتال به آن سرعتی که فکر می کنید، حرکت نمی کند

قیمت ارزهای دیجیتال به آن سرعتی که فکر می کنید، حرکت نمی کند
  • 13:11 1402-11-30
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

توجه داشته باشید که قیمت ارزهای دیجیتال به آن سرعتی که فکر می کنید، حرکت نمی کند. هدف 100 هزار دلاری برای بیت کوین برای سال 2024 دور از انتظار نیست، ولی می تواند یک افزایش آهسته و پیوسته باشد تا پیش بینی شما درست از آب در بیاید. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید، بدون شک می دانید که قیمت ارزهای دیجیتال نوسانات شدیدی دارد و عوامل مختلفی روی قیمت رمز ارزها تاثیر می گذارند.
فوریه ماه خوبی برای ارز بیت کوین(BTC) بوده است. بیت کوین قابل اتکا نیست، حتی محتاط ترین سرمایه گذاران و تریدرهایی که با پوکر روبرو هستند، به سختی می توانستند هیجان خودشان را حفظ کنند، چون بیت کوین از مرز 50 هزار دلار عبور کرده است. این احساسات آنقدر خوش بینانه بوده بود که قیمت ها حتی در گزارش CPI ژانویه به سختی کاهش یافت. افت 2 درصدی از نظر کریپتو چیزی نیست.
مقایسه با دوره صعودی 2021 به طور طبیعی انجام شد و به مجموعه جدیدی از پیش بینی های ارز دیجیتال بیت کوین در قیمت 100 هزار دلار دامن زد. این هیجان ولی باید تعدیل شود. با بررسی دقیق، به نظر می رسد که رالی فعلی معمولا از نظر روانی هدایت می شود. تصویر بزرگ تر نشان می دهد که ما در انتظار قیمت های خسته کننده ای هستیم که قبل از آن رخ داده است و اینکه سال 2024 کاملا با سرخوشی سال 2021 متفاوت خواهد بود.
بازارها تمایل زیادی به اعداد گرد دارند و این در مورد رمز ارزها که در آن همه چیز اغراق آمیز است، بیشتر صادق است. در 9 فوریه شاهد بودیم که نه یک، بلکه دو رقم از این قبیل اعلام شد. اولا بیت کوین ETFها را به عنوان دروازه ای بسیار تبلیغاتی به ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران نهادی TradFi نشان می دهد. دارایی های تحت مدیریت در کمتر از یک ماه معامله به 10 میلیارد دلار رسید.
 

تگ ها