سینتیا لومیس، سناتور طرفدار بیت کوین به استیبل کوین ها حمله کرد

سینتیا لومیس، سناتور طرفدار بیت کوین به استیبل کوین ها حمله کرد
  • 13:12 1402-12-19
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، سینتیا لومیس که یکی از سناتورهای طرفدار بیت کوین(BTC) است، بر علیه استیبل کوین ها حمله کرد. این خبر می تواند قیمت تتر و قیمت سایر استیبل کوین ها تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، شما باید این خبر را زیر نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که سنیتیا لومیس، سناتور طرفدار بیت کوین لایحه استیبل کوین را تحت فشار قرار می دهد. سناتور طرفدار ارز دیجیتال بیت کوین، سینتیا لومیس بعد از حمله به شرکت بزرگ تتر در سال 2023 در حال تهیه پیش نویس مقررات برای استیبل کوین هاست.
سناتور ایالات متحده، سینتیا لومیس در حال تهیه پیش نویس مقرراتی برای استیبل کوین ها نوعی ارز دیجیتال است مانند ارز دیجیتال تتر که به دارایی های دنیای واقعی متصل می شود تا قیمت های پایدار را تضمین کند. خبرگذاری آمریکایی Axios در 7 مارس گزارش داد که Lummis چندین ماه است که به طور مشترک با سناتور Kirsten Gillibrand روی  لایحه ای با هدف ارائه وضوح نظارتی برای استیبل کوین ها و محافظت از سرمایه گذاران کار می کند.
این گزارش با استناد به چند سخنگوی دفاتر Limmis Gillibrand خاطرنشان می کند که سناتورها امیدوار هستند که بعد از بازخورد دلگرم کننده از چندین سهامدار این خبر را به طور رسمی اعلام کنند. در این گزارش آمده است که وزارت خدمات مالی نیویورک، فدرال رزرو وزارت خزانه داری و شورای اقتصاد ملی در مورد لایحه سنا کمک های فنی ارائه کرده اند.
برای Lummis و Gillibrand کار بر روی مقررات استیبل کوین اولین تلاش آنها برای تهیه پیش نویس قوانین مرتبط با ارزهای دیجیتال نخواهد بود. در ژوئیه 2013 سناتورها از تلاش مشترک برا معرفی مجدد قانونی با هدف ایجاد یک چارچوب نظارتی جامع برای دارایی های دیجیتال خبر دادند.
Lummis به عنوان یک قانون گذار اصلی طرفدار بیت کوین در ایالات متحده ظاهر شده است و چندین بار از بیت کوین حمایت کرده است. در اکتبر 2021 لومیس از دولت ایالات متحده خواست که خدا را برای بیت کوین شکر کند. در حالی که جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده افزایش سقف بدهی این کشور را تایید کرد. لومیس از دولت ایالات متحده خواست که از بیت کوین استفاده کند، چون غیرمتمرکز است و به وسیله هیچ دولتی کنترل نمی شود.
Lummis همچنین به دلیل انباشت مقادیر قابل توجهی بیت کوین، خرید BTC در دسته های 50 هزار دلاری و 100 هزار دلاری در سال 2021 شناخته شده است. در حالی که قیمت بیت کوین صعودی است، Lummis اخیرا در مورد برخی از استیبل کوین های اصلی از جمله تتر تردید داشته است. بزرگ ترین استیبل کوین بر اساس ارزش بازار و پرمعامله ترین ارز دیجیتال در زمان نگارش مقاله است.
در اکتبر 2023، Lummis از یک کمپین گسترده علیه تتر حمایت کرد و از وزارت دادگستری ایالات متحده خواست تا اتهامات جنایی علیه شرکت Stablecoin را در میان برخی گزارش ها مبنی بر اینکه این شرکت در معاملات مالی غیرقانونی شرکت می کند، بررسی کند. تتر متعاقبا به درخواست های قانون گذاران برای اقدام وزارت دادگستری واکنش نشان داد و ادعا کرد که می خواهید شریک کلاس جهانی قانون گذاران ایالات متحده باشد.