پیروزی احتمالی Robinhood در مقابل SEC در دادگاه

پیروزی احتمالی Robinhood در مقابل SEC در دادگاه
  • 13:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پلتفرم رابین هود احتمالا در دادگاه ارز دیجیتال با SEC پیروز می شود. در این گزارش آمده است که این پلتفرم با توجه به رویکرد محافظه کارانه این شرکت در فهرست دارایی های دیجیتال، اعلان ولز توسط SEC صادر شده است. سیگنال ارز دیجیتال به شما کمک می کند تا معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که KBW گفت که SEC اعلامیه Robinhood a Walls را صادر می کند، شگفت آور است. این کارگزار انتظار دارد هیچ تغییری در عملیات فعلی ارز دیجیتال ایالات متحده یا فهرست دارایی های پلتفرم ایجاد نشود. در این گزارش آمده است که رابین هود نسبت به بسیاری از رقبای آمریکایی خود، احتمال بیشتری برای برنده شدن در پرونده با SEC دارد. آشنایی با بلاک چین از اهمیت زیادی برخوردار است.
KBW اشاره می کند که رابین هود تنها 15 ارز دیجیتال را در پلتفرم ایالات متحده خود ارائه می دهد، در حالی که برخی از همتایان آن بیش از دویست دارایی دیجیتال را ارائه می دهند. تحلیلگران به رهبری Kyle Voigt نوشتند، ما انتظار داریم هیچ تغییری در عملیات ارزهای دیجیتال یا لیست دارایی های فعلی HOOD در ایالات متحده وجود نداشته باشد و انتظار داریم SEC در ماه های اینده شکایتی را ارائه دهد.
در این گزارش آمده است که تجارت کریپتو 12 درصد از درآمد رابین هود را تشکیل می دهد و KBW فرض می کند که SEC احتمالا زیر مجموعی ای از دارایی های دیجیتال روی پلتفرم را دنبال خواهد کرد. این گزارش اضافی می کند که بدترین سناریو از منظر درآمد در معرض خطر این است که SEC تصمیم بگیرد که اتریوم را به عنوان یک امنیت طبقه بندی کند. چون احتمالا 25 درصد از دارایی های ارز دیجیتال معاملات HOOD را تشکیل می دهد.
کارگزار عملکرد بازاری روی سهام با هدف قیمت 20 دلار دارد. این سهام در معاملات اولیه روز سه شنبه با 1.3 درصد افزایش در حدود 18 دلار معامله شد. KBW گفت که سهامداران رابین هود در مورد نتیجه یک پرونده قانونی بالقوه تا اواخر سال 2025 شفافیت کامل نخواهند داشت و به استناد پرونده جاری تنظیم کننده علیه صرافی کوین بیس است.

لینک خبر: B2n.ir/d23263

تگ ها