سام بنکمن فرید گفت: هرگز فکر نمی کردم کاری که انجام می دهم، غیرقانونی است

سام بنکمن فرید گفت: هرگز فکر نمی کردم کاری که انجام می دهم، غیرقانونی است
  • 14:01 1403-01-14
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

سام بنکمن فرید بعد از صدور حکم اظهار داشت که هرگز فکر نمی کردم کاری که انجام می دهم، غیرقانونی باشد. این بیانیه به رسانه ها ممکن است یکی از آخرین اظهاراتی باشد که مدیر عامل سابق FTX قبل از رفتن به یک زندان فدرال، که پیشنهاد شده بود در خلیج سانفرانسیسکو باشد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشد، احتمالا می دانید که سام بنکمن فرید مدیر عامل سابق صرافی FTX بود.
توجه داشته باشید که سام بنکمن فرید مدیر عامل سابق FTX بنا به گزارش ها بعد از محکومیت به 25 سال زندان فدرال محکوم شد و به سوالات سولانه های خبری پاسخ داده است. بر اساس گزارش 1 آوریل از ABC News، بانکمن فرید از طریق ایمیل به سوالات بازداشتگاه متروپولتین در بروکلین، جایی که از اوت 2023 در آن نگهداری می شود، پاسخ داد. در 28 مارس قاضی لوئیس کاپلان از دادگاه ناحیه ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک، مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال FTX را بعد از محکومیت در هفت مورد جنایت به 25 سال زندان محکوم کرد.
به گزارش SBF، ABC گفت که من هرگز فکر نمی کردم کاری که انجام می دهم، غیرقانونی باشد. هر روز با چیزهایی که از دست رفتم تسخیر می شوم. من هرگز قصد نداشتم به کسی آسیب وارد کنم و یا پول کسی را بگیرم. به نظر می رسید که بسیاری از پاسخ های بانکمن فرید به سوالات از مسئولیت فروپاشی صرافی کریپتو در نوامبر 2022 اجتناب می کردند و ادعا می کرد که تصمیم های بد گرفته، ولی فداکارانه یا خودخواهانه عمل نکرده است. اظهارات او منعکس کننده اظهاراتی بود که قبل از صدور حکم صادر کرد، معمولا اقدامات خود را قبل از اعلام ورشکستگی FTX توجیه می کرد و ادعا می کرد که صرافی باید زنده بماند و دارایی های مشتریان بازپرداخت خواهد شد.
 

تگ ها