کلاهبرداری از کاربران کریپتویی با نامه جعلی مالیات کریپتویی

کلاهبرداری از کاربران کریپتویی با نامه جعلی مالیات کریپتویی
  • 14:02 1403-02-05
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

کاربران بازار ارز دیجیتال فریب نامه جعلی الیزابت وارن مبنی بر پیشنهاد الیات بر کریپتو را خوردند. در نامه جعلی خطاب به جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، مالیات بر دارایی 1 درصد بر ارزهای دیجیتال بیش از 500 هزار دلار پیشنهاد شده است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که بازار ارزهای دیجیتال نیز مانند سایر حوزه ها، شامل مالیات می باشد.
به نظر می رسد که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی فریب سیاست ضد ارز دیجیتال پیشنهادی سناتور الیزابت وارن از ماساچوست را خوردند. مشکل این است که نامه حاوی پیشنهاد جعلی بود. در 21 آوریل، بسیاری از توییتر کریپتو از نامه به ظاهر واقعی سناتور وارن به رئیس جمهور ایالات متحده، جو بایدن ناامید شدند. در این نامه که نام کوچک سناتور به اشتباه نوشته شده بود، مالیات بر دارایی 1 درصد بر ارزهای دیجیتال بیش از 500 هزار دلار پیشنهاد شد.
توجه داشته باشید، در این نامه جعلی از رئیس جمهور بایدن خواسته شد تا از قوانین مربوط به ارز دیجیتال سناتور مربوط به رمزنگاری سناتور وارن به عنوان بخشی از تلاش ها برای رسیدگی به مشکلات سیستم مالی ایالات متحده حمایت کند. حتی بعد از اینکه بسیاری در رسانه های اجتماعی به تناقضات بین نامه و واقعیت اشاره کردند، به نظر می رسید که برخی از کاربران کریپتو از تصدیق واقعیت امتناع می کنند. شما باید امنیت ارزهای دیجیتال را نیز زیر نظر بگیرید.
در زمان انتشار چنین نامه ای در سایت سناتور وارن ظاهر نشد. کوین تلگراف برای اظهار نظر با دفتر او تماس گرفت، ولی در زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد. سناتور ماساچوست یکی از معروف ترین صداهای ضد ارز دیجیتال در کنگره است که معمولا دارایی های دیجیتال را با فعالیت های غیرقانونی از جمله تامین مالی تروریسم مرتبط می کند. یکی از لایحه های پیشنهادی او، قانون ضد پولشویی ارزهای دیجیتال توسط بسیاری از مدافعان و قانون گذاران ارز دیجیتال به دلیل ناکارآمدی در توقف تامین مالی غیرقانونی مورد انتقاد قرار گرفته است.
 

تگ ها