SEC رسیدگی به پرونده ETF اتریوم را دوباره به تعویق انداخت

SEC رسیدگی به پرونده ETF اتریوم را دوباره به تعویق انداخت
  • 12:12 1402-12-15
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

توجه داشته باشید که کمیسیون SEC رسیدگی به پرونده ETF اتریوم را دوباره به تعویق انداخت. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که ETF یکی از بحث های داغ در بازار ارزهای دیجیتال است که این روزها تاثیر قابل توجهی بر بازار کریپتو می گذارد.
به طور کلی، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تصمیم خودش را برای تایید یا رد اتر بلک راک یا فیدیلیتی به تعویق انداخته است. در بایگانی های جداگانه در 4 مارس،SEC اعلام کرد که تصمیمش در مورد درخواست های بلک راک برای iShares Ethereum Trust Fidelity برای صندوق اتریوم خود به تعویق خواهد انداخت.
بهتر است بدانید، تاخیر SEC چندان تعجب آور نبوده است، چون مفسران بازار ارز دیجیتال و تحلیلگران ETF مدت هاست حدس می زنند که SEC تنها زمانی تصمیم می گیرد که ETFها را تایید یا رد کند که اولین مهلت نهایی در ماه مه برسد. در پست قبلی در 7 فوریه در X جیمز سیفارت تحلیلگر ETF بلومبرگ گفت که 23 می آخرین مهلت برای برنامه ETF Spot VanEck تنها تاریخ مهم در مورد ETFهای اتریوم است. شما باید قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید.
در همین حال، قیمت اتریوم به دلیل اشتیاق گسترده تر بازار برای تایید بالقوه ادامه دارد و در ماه گذشته 56.7 درصد افزایش یافته است. این مسئله تحت تاثر تصمیم اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار قرار نگرفت. در زمان انتشار این خبر، اتریوم با قیمت 3400 دلار خرید و فروش می شود که اگر پرونده های ETF اتریوم به تایید نهایی برسند، قیمت اتریوم به روند صعودی خود ادامه خواهد داد و به سطوح بالاتری می رسد.
با این حال، همه مطمئن نیستند که یک ETF اتریوم به اندازه ETFهای بیت کوین مهم باشد. با وجود ETF بیت کوین iShares  بلک راک که در حال حاضر دارایی های خیره کننده 10 میلیاردر دلاری تحت مدیریت را به خود اختصاص داده است. اریک بالچوناس تحلیلگر ETF بلومبرگ گفت که او و همکارش سیفارت به زودی احتمال تایید ETF اتریوم را خواهند داشت.