توکن Serenity Shield به خاطر مشکل با کیف پول متامسک 99 درصد سقوط کرد

توکن Serenity Shield به خاطر مشکل با کیف پول متامسک 99 درصد سقوط کرد
  • 13:12 1402-12-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

توجه داشته باشید که توکن Serenity Shield به دلیل مشکلات کیف پول متامسک تقریبا 99 درصد سقوط می کند. تیم توسعه دهنده این توکن گفت که فعالانه کار می کند تا تمام نقدینگی را مجددا به قراردادهای رمزی جدید اختصاص دهد و هرگونه نقدینگی حاصل از اکسپلویت را جایگزین خواهد کرد.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا می دانید که توکن Serenity Shield یکی از توکن های مشهور در بازار کریپتو است. توکن پشت سرنیتی شیلد، یک راه حل ارث بری ارز دیجیتال بعد از حذف حدود 6.9 میلیون توکن SHESH به ارزش 5.6 میلیون دلار در آن زمان از یکی از کیف پول های متامسک تیم، تقریبا 99 درصد سقوط کرد. Serenity Shield در یک پست X فوریه 27 این سوء استفاده را تایید کرد و به جامعه خود اطلاع داد که تمام معاملات، سپرده ها و برداشت های SHERSH در صرافی های متمرکز را به حالت تعلیق در می آورد.
توکن SHERSH با یک قرارداد توکن جدید راه اندازی مجدد خواهد کرد، این پروژه بدون افشای جدول زمانی اعلام کرد. در این بیانیه آمده است که این تصمیم با تعهد ما برای حفاظت مسئولانه از منافع جامعه و به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض حادثه امنیتی مطابقت دارد. در همان پست، سرنیتی شیلد گفت که به طور فعال در حال کار است تا تمام نقدینگی را به قراردادهای هوشمند جدید اختصاص دهد و هرگونه نقدینگی حاصل از اکسپلویت را جایگزین کند. 
این سوء استفاده در ساعت 9:11 صبح UTC در 27 فوریه رخ داد، جایی که 6.9 میلیون توکن SHERSH به قیمت 0.82 دلار از یکی از کیف پول ارز دیجیتال متامسک پروژه به یک کیف پول شخص ثالث ناشناس منتقل شد. با توجه به گزارش کوین گکو قیمت SEHRSH حدود 5 ساعت روند نزولی داشت، سپس در یک بازه زمانی 5 دقیقه ای ناگهان 98 درصد سقوط کرد.
 

تگ ها