Shibarium در آستانه یک نقطه عطف، آیا افزایش قیمت در راه است؟

Shibarium در آستانه یک نقطه عطف، آیا افزایش قیمت در راه است؟
  • 13:11 1402-11-02
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

شیباریوم(Shibarium) در آستانه یک نقطه عطف مهمی است که به نظر می رسد این مسئله باعث افزایش قیمت شیبا می شود. شیباریوم یکی از پروژه هایی در بازار کریپتو است که اخیرا سروصدای زیادی به پا کرده است که نوسانات زیادی در قیمت شیبا به وجود می آورد. به این ترتیب، شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، معاملات پرسودی انجام دهید و از نوسانات قیمت شیبا سود به دست آورید.
توجه داشته باشید که شیباریوم در بحبوحه عدم قطعیت قیمت بازار شیبا اینو(SHIB) تقریبا در نقطه عطف معامله جدیدی قرار دارد. آخرین داده های Shibariumscan نشان می دهد که پلتفرم مقیاس پذیری لایه 2 برای شیبا اینو اکنون به تعداد تراکنش های 300 میلیونی نزدیک شده است، یک آستانه هیجان انگیز که به عرضه موفقیت آمیز و تاثیرگذار اشاره می کند. شیبا اینو(SHIB) اکنون در تلاش برای ثبت سود در ماه گذشته است، طبیعی است که فکر کنیم آیا دستیابی شیباریوم به این نقطه عطف تراکنش می تواند شانس میم کوین را معکوس کند، حتی اگر به طور موقت باشد. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، باید وضعیت رمز ارزها را زیر نظر بگیرید.
شیباریوم نزدیک به 300 میلیون تراکنش است!
شیباریوم از زمانی که در آگوست 2023 راه اندازی شد، تا حد زیادی موفق بوده و به پلتفرم ترجیحی نهنگ ها و سرمایه گذاران شیبا اینو تبدیل شده است. در ماه اول، شیباریوم(Shibarium) بیش از 3 میلیون تراکنش را پردازش کرد که نشان از تناسب آن در بازار است. راه حل لایه دوم به ویژه شاهد هجوم تراکنش ها تا پایانسال 2023 بود که تعداد کل تراکنش ها را به صورت متوالی به نقاط عطف رساند. در ماه دسامبر، شیباریوم به طور میانگین بیش از 7.5 میلیون تراکنش در روز را انجام داد.
با این حال، تعداد تراکنش های روزانه در ژانویه کاهش یافته است، به جز ادغام اخیر شیباریوم(Shibarium) توسط  صرافی ارز دیجیتال Gate.io. علیرغم کاهش اخیر، کل معاملات شیباریوم به فعالیت ثابت اشاره دارد. در زمان نوشتن این مطلب، تراکنش روزانه 24 ساعته شیباریوم 2.75 میلیون در مجموع 299.4 میلیون تراکنش است که شامل 2.75 میلیون بلوک می شود.