پلتفرم قرارداد هوشمند Axiom بیست میلیون دلار به سرمایه خود اضافی کرد

پلتفرم قرارداد هوشمند Axiom بیست میلیون دلار به سرمایه خود اضافی کرد
  • 13:11 1402-11-07
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پلتفرم قرارداد هوشمند Axiom حدود 20 میلیون دلار در سری A جمع آوری می کند. در واقع، Axiom یک رویکرد جدید برای دسترسی به داده های تایید شده در زنجیره از طریق فناوری دانش صفر پیشنهاد می کند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که قرارداد هوشمند یک قرارداد رمزنگاری شده در پلتفرم های ارز دیجیتال است که می توانید از آنها استفاده کنید.
توجه داشته باشید که شرکت زیرساخت قراردادهای هوشمند Axiom 20 میلیون دلار در دوره سرمایه گذاری سری A که توسط Paradigm و Standard Crypto رهبری می شود، در کنار صندوق های Robot Ventures و Ethereal Ventures جمع آوری کرده است. طبق اعلامیه ای در 25 ژانویه Axiom قصد دارد از سرمایه برای استخدام توسعه دهندگان و سرعت بخشیدن به توسعه اولین محصول خود استفاده کند. این استارت آپ روش جدیدی برای دسترسی به داده های تایید شده در زنجیره پیشنهاد می کند.
این قرارداد هوشمند به جای تکیه بر مکانیسم های اجماع سنتی، جایی که همه گره ها بر روی وضعیت داده توافق دارند، از رمزنگاری دانش صفر استفاده می کند. Axiom خاطرنشان کرد که برنامه های زنجیره ای با حذف ویژگی ها یا ساختن دقیق قراردادها برای بهینه سازی استفاده از داده، با هزینه های گزاف داده ها سازگار شده اند.
طبق این پروتکل، وسعه دهندگان نمی توانند از داده ها در مقیاس بزرگ تر استفاده کنند و در نتیجه این مشکل مجبور به معماری قراردادهای هوشمند در یک طرح پیچیده هستند. فناوری دانش صفر به کاربران اجازه می دهد تا بدون افشای جزئیات، صحت یک عبارت را ثابت کنند. به عبارت دیگر، یک مکانیسم تایید را بدون آشکار کردن داده های درگیر در محاسبات فعلی فعال می کند. با استفاده از رمزنگاری Axiom، ZK ادعا می کند که برنامه های زنجیره ای را قادر می کند تا داده های بیشتری را با هزینه کمتر مدیریت کنند.
 

تگ ها