رهبر جدید کره جنوبی زمینه را برای تجارت ETF بیت کوین فراهم می کند

رهبر جدید کره جنوبی زمینه را برای تجارت ETF بیت کوین فراهم می کند
  • 13:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

رهبر جدید کره جنوبی می خواهد زمینه را برای تجارت ETF بیت کوین فراهم کند. حزب دموکرات کره قول داده است که به صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین اجازه دهد و انتظار دارد که به هر طریقی این کار را دنبال کند. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، معاملات پرسودی در بازار انجام دهید.
توجه داشته باشید که حزب دموکرات کره از کمیسیون خدمات مالی درخواست خواهد کرد که در تفسیر خود از وضعیت قانونی بیت کوین نقطه ای تجدید نظر کند. بر اساس گزارش مطبوعات محلی، صندوق های قابل معامله در بورس. اجازه دادن به ETFهای نقطه ای با دارایی های مجازی زیربنایی یکی از وعده های تبلیغاتی حزب بود. یک مقام ناشناس کمیته سیاست حزب دموکرات به روزنامه کره اقتصادی گفت که این حزب بعد از افتتاح مجلس ملی در ماه ژوئن این درخواست را مطرح خواهد کرد. اگر می خواهید وارد دنیای کریپتو شوید، آشنایی با بلاک چین را در اولویت قرار دهید.
حزب مخالف در انتخابات آوریل در کره جنوبی به قدرت رسید و 175 کرسی از 300 کرسی مجلس قانون گذاری را در اختیار دارد. FSC در 12 ژانویه بیانیه ای صادر کرد و گفت که شرکت های اوراق بهادار داخلی می تواند قانون بازار سرمایه را با فهرست کردن ETFهای بیت کوین خارجی نقض کنند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده معاملات نقدی ETF BTC را در 10 ژانویه تایید کرد. موقعیت تنظیم کننده مالی کره جنوبی چندان مورد استقبال قرار نگرفت.
دولت قبلی ریاست جمهوری از FSC خواست تا در تصمیم خود در 18 ژانویه تجدید نظر کند. طبق تفسیر رایج، دارایی های مجازی در تعریف قانون بازار سرمایه از دارایی پایه گنجانده نشده است. این روزنامه خاطرنشان کرد که روند اصلاح این قانون به مراحل زیادی نیاز دارد و در بهترین حالت ماه ها طول می کشد. علاوه بر این، این مقام اظهار داشت که بحث در نیمه دوم سال در مورد مرحله دوم قانون حقوق تجارت دارایی مجازی 2020 شروع خواهد شد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/democratic-party-south-korea-spot-bitcoin-etfs-fsc
 

تگ ها