استیبل کوین تتر به ارزش بازار تاریخی 100 میلیارد دلاری رسید

استیبل کوین تتر به ارزش بازار تاریخی 100 میلیارد دلاری رسید
  • 12:12 1402-12-15
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، استیبل کوین تتر(USDT) به ارزش بازار تاریخی 100 میلیارد دلاری رسید. بزرگ ترین استیبل کوین از نظر ارزش بازار حتی بزرگ تر شده است و تتر به رکورد 100 میلیارد دلاری ارزش بازار رسیده است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که تتر یکی از استیبل کوین های مشهور در بازار ارزهای دیجیتال است که می توانید کارهای مهمی با آن انجام دهید.
توجه داشته باشید که ارزش بازار بی سابقه 100 میلیارد دلاری را پشت سر گذاشته است که و رشد سالانه 9 درصدی را به ثبت رسانده و شکاف بین بزرگ ترین رقیب بعدی خود، USD Coin را بیشتر کرده است. بر اساس داده های USDT، کوین گکو به طور لحظه ای به نقطه عطف 100 میلیارد دلاری خود در 4 مارس رسید، چون ارزش بازار بر اساس قیمت فعلی و عرضه در گردش در نوسان است.
ارزش بازار بیش از 71 میلیارد دلار در مقایسه با نزدیک ترین رقیب استیبل کوین خود،USDC صادر شده توسط Circle که امسال نیز شاهد رشد ارزش بازار بوده است، جلوتر است. نمودار رشد ارزش بازار USDT را در هفت روز گذشته نشان می دهد. از طرف دیگر، تتر هنوز از نقطه عطف 100 میلیارد دلاری در سایر منابع داده مانند CoinMarketCap عبور نکرده است. ارزش بازار تتر آن را تقریبا با تیتان نفت و گاز بریتانیا BP و کمی بالاتر از غول تجارت الکترونیک Shopify قرار می دهد.
بر اساس وبسایت آن، استیبل کوین تتر یک ارز دیجیتال محبوب است که با قیمت دلار ایالات متحده در 14 بلاک چین و پروتکل موجود است. این سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. به عنوان یک گزینه مبتنی بر بلاک چین برای معامله گران ارزهای دیجیتال که به دارایی ناپایدار نیاز دارند، نقش کلیدی ایفا کرده است. طی ماه گذشته بازار ارزهای دیجیتال با بیت کوین به ارزش بازار بیش از 2 تریلیون دلار رسیده است.
 

تگ ها