قوانین سفت و سخت بریتانیا برای استیبل کوین ها

قوانین سفت و سخت بریتانیا برای استیبل کوین ها
  • 13:12 1402-12-01
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

توجه داشته باشید که بریتانیا می تواند استیبل کوین را تصویب کند و قوانینی را در عرض شش ماه به اشتراک بگذارد. وزیر بیم افولامی می گوید که دولت بسیار سخت برای تصویب قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال در بریتانیا کار می کند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که هر کشوری قوانین مخصوص خودش را برای بازار رمز ارزها تدوین کرده است.
بریتانیا در نظر دارد قوانین جدیدی را برای تنظیم استیبل کوین ها و استیکینگ ارز دیجیتال تصویب کند و انتظار دارد تا شش ماه آینده این کار را انجام دهد. به گزارش بلومبرگ، بیم افولامی، وزیر اقتصاد خزانه داری در یک رویداد ارز دیجیتال به میزبانی کوین بیس در لندن در 19 فوریه گفت که دولت سخت سعی می کند تا مطمئن شود که قانون جدید قبل از انتخابان عمومی امسال تصویب شده است.
زمانی که برای جزئیات بیشتر در مورد مقررات ارزهای دیجیتال مورد انتظار مدت ها منتظر بود، آفلوامی به سختی صحبت کرد. او گفت که پاسخ کوتاه این است که من نمی دانم، فقط مقدار زیادر در حال انجام است، بنابراین من نمی خواهم اکنون به آن متعهد شوم. در سال 2022 نخست وزیر بریتانیا ریشی سوناک، متعهد شد که این کشور را به عنوان یک هاب جهانی ارزهای دیجیتال ایجاد کند و بر نیاز شرکت های رمزنگاری برای سرمایه گذاری، نوآوری و افزایش مقیاس در بریتانیا تاکید کرد.
از آن زمان تاکنون با وجود فریادهای زیاد برای قوانین مختصرتر از سمت شرکت های ارز دیجیتال که در خاک بریتانیا فعالیت می کنند، پیشرفت چندان معناداری در زمینه مقررات در کشور حاصل نشده است. در 3 جولای کمیسیون حقوقی بریتانیا چهار توصیه مهم برای اصلاح قوانین داخلی در مورد استفاده و مالکیت ارز دیجیتال منتشر کرد. اگر می خواهید به طور کامل متوجه این موضوع شوید، توصیه می کنیم تا قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید.
 

تگ ها