دادستان تایوان مظنونین پولشویی کریپتویی را به 20 سال زندان محکوم کرد

دادستان تایوان مظنونین پولشویی کریپتویی را به 20 سال زندان محکوم کرد
  • 13:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

دادستان های تایوان مظنون پولشویی کریپتویی را به 20 سال حبس محکوم کردند. به گفته دادستان، میزان ضرر و زیان، توصیه حکم را توجیه می کند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که برخی از افراد با استفاده از رمز ارزها پولشویی می کنند.
توجه داشته باشید که دادستان های تایوان برای چهار مظنون اصلی پرونده کلاهبرداری و پولشویی مربوط به پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال Ace Exchange حکم 20 سال زندان را توصیه می کنند. طبق یک گزارش خبری محلی، دفتر دادستانی منطقه تایپه 32 نفر را به اتهام کلاهبرداری و پولشوی متهم کرد، از جمله دیوید پان، بنیانگذار Ace Exchange، شریک تجاری او، لین کنگ هونگ و وکیل برجسته وانگ چن هوان که به عنوان وکیل فعالیت می کرد. شما باید قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید تا متوجه این موضوع شوید.
دادستان ها اکنون بر این باور هستند که بیش از 1200 نفر کلاهبرداری شده اند که باعث خسارات کلی 800 میلیون دلار جدید تایوان شده است. این افزایش نسبت به ضرر تخمینی قبلی 10.6 میلیون دلار است. بر اساس این گزارش، میزان ضرر و زیان توصیه حکم را توجیه می کند. دادستان ها همچنین با توجه به وضعیت او به عنوان مدیر یک شرکت حقوقی معروف و نقش ادعایی وی در کمک به این طرح، حداقل 12 سال برای وانگ توصیه کردند.
در ژانویه 2024، پلیس شهر تایپه پان و 14 نفر دیگر را که با این پرونده مرتبط بودند، دستگیر کرد و به سایت های مختلف از جمله مقر Ace حمله کرد. تحقیقات نشان داد که پان با سرویس کیف پول ارز دیجیتال جعلی معروف به آلفرد یا کیف پول آفو همراه با یک کارت رمزنگاری مرتبط است. به گفته دادستان، در سال 2019 مظنونان با استفاده از کاغذهای سفید و مواد تبلیغاتی برای افزایش اعتبار خود، سرمایه گذاری در توکن های NFTC، کوین های بیت نچر، موچنج و دیگر توکن ها را تبلیغ کردند.
Pan و Lin در طول تلاش های تبلیغاتی خود قصد داشتند Ace Exchange را به کامل ترین اکوسیستم بلاک چین برای تجارت کریپتو توسعه دهند. با این حال، بسیاری از سرمایه گذاران کاهش شدید ارزش توکن را تجربه کردند. آنها قادر به تبدیل آنها به دلار جدید تایوان به صورت تضمینی نبودند و همین مسئله باعث شد تا برای تحقیقات قانونی شکایت کنند. 
 

تگ ها