تتر ذخایر بیت کوین(BTC) خود را افزایش می دهد

تتر ذخایر بیت کوین(BTC) خود را افزایش می دهد
  • 14:01 1403-01-14
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

تتر(USDT) با آخرین خرید، ذخایر بیت کوین را افزایش می دهد. کسب 8888 بیت کوین، تتر را به هفتمین دارنده بزرگ بیت کوین تبدیل می کند. تتر یکی از استیبل کوین های محبوب در بازار است که قیمت تتر برابر با یک دلار آمریکا است. دلار آمریکا به عنوان پشتوانه تتر عمل می کند.
استیبل کوین تتر 8888 بیت کوین به ارزش 618 میلیون دلار در 31 مارس به دست آورد. بر اساس داده های آن چین، بعد از خرید کیف پول تتر اکنون دارای 75354 بیت کوین است که با قیمت متوسط 30305 دلار خریداری شده است که در زمان نوشتن این مطلب حدود 5.2 میلیارد دلار ارزش دارد. طبق داده های CoinStats این کیف پول بیش از 128 درصد افزایش یافته است و سود فعلی آن 2.94 میلیارد دلار است.
این خرید در زمان افزایش علاقه نهادی به بیت کوین به دلیل تایید صندوق های نقدی مبادله بیت کوین مستقر در ایالات متحده و نصف شدن بیت کوین ورودی صورت گرفت که قرار است تنها در 19 روز عرضه بلوک را به نصف کاهش دهد. بر اساس داده های Bitinfocharts بعد از خرید، ارز دیجیتال تتر اکنون هفتمین دارنده بیت کوین در دنیاست. کیف پول سرد بایننس با بیشاز 248597 بیت کوین به ارزش 17.31 میلیارد دلار در زمان نوشتن این مطلب، بزرگ ترین دارنده ارز دیجیتال بیت کوین در دنیا است.
شرکت تتر اعلام کرد که 15 درصد از سود خالص را در بیت کوین سرمایه گذاری خواهد کرد تا دارایی های پشتیبان استیبل کوین را متنوع کند. قیمت بیت کوین در 24 ساعت منتهی به ساعت 8.45 صبح UTC با 1.23 درصد کاهش به 69500 دلار رسید. اولین ارز دیجیتال دنیا از 25 مارس بالاتر از خط حمایت 69 هزار دلار معامله می شود، علیرغم اینکه بازار بزرگ ترین رویداد انقضای گزینه های سه ماهه را در 29 مارس تجربه می کند.
Rekt Capital تحلیلگر ارز دیجیتال با اسم مستعار، در یک تحلیل ویدیویی در 26 مارس گفت که اصلاح قبل از هاوینگ بیت کوین ممکن است از زمانی که بیت کوین به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 69 هزار دلار پشتیبان شد، پایان یابد. بیت کوین قبل از رویداد نصف شدن برای اولین بار در تاریخ این ارز دیجیتال به بالاترین حد خود رسید. باسیل مایر، یکی از بنیانگذاران صرافی غیرمتمرکز D8X و مدیر سابق UBS، به کوین تلگراف کفت که علیرغم عملکرد قوی قیمت، نصف شدن هنوز به میزان کامل قیمت گذاری نشده است.