تتر امکان انتقال USDT بین بلاک چین را ارائه می کند

تتر امکان انتقال USDT بین بلاک چین را ارائه می کند
  • 13:12 1402-12-17
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق داده های منتشر شده، تتر(USDT) ابزار بازاریابی را برای انتقال USDT بین بلاک چین راه اندازی می کند. تتر به کاربران این امکان را می دهد تا تترهای خودشان را بین بلاک چین جابجا کنند، در صورتی که هر کدام از بلاک چین های عملیاتی پاسخگو نباشند.
توجه داشته باشید که صادرکننده اصلی استیبل کوین تتر(USDT) ابزار بازاریابی را برای انتقال تتر خود راه اندازی کرد. استیبل کوین بین بلاک چین های مختلف در حالی که USDT به ارزش بازار 100 میلیارد دلاری رسیده است. تتر از راه اندازی یک طرح بازیابی بلاک چین در 4 مارس برای اطمینان از دسترسی پایدار به USDT در صورت بروز اختلال در یکی از چندین شبکه بلاک چین مورد استفاده برای تراکنش های USDT خبر داد. قیمت تتر همیشه برابر با یک دلار آمریکا است.
با توجه به داده های تتر، USDT از 4 مارس در شبکه های بلاک چینی مانند ترون، سولانا، اتریوم، آوالانچ و اونی قرار دارد. ترون و اتریوم دو بلاک چین بزرگ برای ارز دیجیتال تتر هستند که به ترتیب 51 درصد و 43 درصد از کل USDT صادر شده را به خود اختصاص داده اند.
با وجود تکیه قابل توجهی بر شبکه هایی مانند ترون، USDT و اتریوم مستقل از بلاک چین وجود دارد، آخرین اعلامیه تتر با تاکید بر اینکه بلاک چین ها فقط به عنوان یک لایه انتقال استفاده می شوند، وجود دارد. برای مقابله با خطر عدم پاسخگویی، غیرقابل اعتماد شدن یا غیرقابل استفاده شدن یک بلاک چین، تتر ابزار بازیابی رسمی خودش را ایجاد کرده است که به کاربران اجازه می دهد تا USDT را بین بلاک چین جابجا کنند.
بر اساس اعلامیه صادر شده، کاربران USDT آسیب دیده می توانند با استفاده از رابط وب یا ابزارهای خط فرمان، فرایند مهاجرت را شروع کنند. این فرایند شامل امضای رمزنگاری درخواست مهاجرت برای تایید مالکیت توکن های تتر است که با کیف پول های افزونه مرورگر مانند متامسک و کیف پول های سخت افزاری مانند لجر یا ترزور در دسترس هستند.
 

تگ ها