کیف پول خفته بیت کوین بعد از 10 سال بیدار شد

کیف پول خفته بیت کوین بعد از 10 سال بیدار شد
  • 13:02 1403-02-18
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

یک کیف پول خفته بیت کوین بعد از 10 سال بیدار شد. طبق گزارش Chainalysis در مجموع 1.75 میلیون آدرس بیت کوین غیرفعال برای بیش از یک دهه وجود دارد. بیت کوین نوسانات زیادی دارد که شما می توانید با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال، معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که یک آدرس غیرفعال بیت کوین که به دورانی که ساتوشی ناکاموتو هنوز فعال بود، بعد از 10 سال بیدار شد. کیف پول بیت کوین حاوی 687 بیت کوین در 6 می، دارایی های خودش را به دو کیف پول مختلف منتقل کرد. این کیف پول ابتدا 625.43 بیت کوین را انتقال داد. جابجایی وجوه از کیف پول های بسیار قدیمی، به ویژه از دوران ساتوشی معمولا باعث ایجاد کنجکاوی در بین جامعه ارزهای دیجیتال می شود.
اصطلاح عصر ساتوشی مربوط به روزهای اولیه بعد از ایجاد بیت کوین است، زمانی که بنیانگذار مستعار آن ناکاموتو به صورت آنلاین در انجمن ها فعال بود. برخی از کیف پول های دوره ساتوشی معمولا گمانه زنی می شود که با خود ساتوشی مرتبط هستند. یکی از این کیف پول ها در آگوست 2023 بعد از تقریبا 14 سال از خواب بیدار شد و 1005 بیت کوین استخراج شده در سال 2010 را منتقل کرد. جنبش کیف پول بیشترین سروصدایی را در رسانه های اجتماعی ایجاد کرد، با گمانه زنی ها مبنی بر اینکه کیف پول ساتوشی است. آشنایی با بلاک چین به شما کمک می کند تا تراکنش های شبکه بیت کوین را بررسی کنید.
با این حال، کارشناسان پیشنهاد می کنند که به احتمال زیاد با ماینرهای اولیه یا خریدارانی که فقط سعی در کسب سود دارند، مرتبط است. طبق گزارش Fortune در مجموع 1.75 میلیون کیف پول بیت کوین برای بیش از یک دهه غیرفعال مانده است. بسیاری از این کیف پول ها حاوی مقادیر قابل توجهی از بیت کوین هستند که تخمین زده می شود زمانی که قیمت بیت کوین دو رقمی معامله می شد، خریداری شود و در حال حاضر به میلیون ها ارزش دارد.
این کیف پول های غیرفعال حاوی 1798681 بیت کوین به ارزش حدود 121 میلیارد دلار به قیمت امروز هستند. طی چند سال گذشته، کیف پول های مختلفی از دوره ساتوشی تنها برای انتقال دارایی های بیت کوین به یک آدرس جدید فعال شده اند.

لینک خبر: B2n.ir/y04650

تگ ها