سهم بازار صرافی بایننس(Binance) افزایش یافت

سهم بازار صرافی بایننس(Binance) افزایش یافت
  • 13:11 1402-11-11
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، سهم بازار بایننس بعد از معامله تسویه 4.3 میلیارد دلاری ایالات متحده افزایش یافت و به عدد قابل توجهی رسید. یکی از سخنگویان بایننس گفت که این شرکت با ورود به فصل جدید، تمرکز خودش را روی کاربران خود قرار داده است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که بایننس یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین صرافی ها در دنیا است.
توجه داشته باشید که صرافی ارز دیجیتال بایننس(Binance) ماه ها بعد از رسیدگی به پرونده خود با وزارت دادگستری ایالات متحده و پرداخت جریمه تسویه حساب 4.3 میلیارد دلاری، شروع به بازیابی سهم بازار حجم معاملات خود کرده است. بر اساس داده های شرکت تحقیقاتی کریپتو Kaiko، سهم بازار حجم معاملات بایننس دو ماه بعد از اینکه صرافی پرونده خود را با تنظیم کننده های ایالات متحده حل کرد، به 49 درصد افزایش یافت.
این افزایش به دنبال پایین ترین سطح چند ساله ای است که صرافی مسائل حقوقی خودش را بررسی می کند. با اینکه صرافی ارز دیجیتال بایننس در سال 2023 کار خودش را با قدرت شروع کرد، این صرافی در طول سال محتمل ضربه هایی به سهم بازار نقدی خود شد. با توجه به ارائه دهنده داده های کریپتو، CCData با شروع سهم 55.2 درصدی در ژانویه 2023، سهم بازار نقدی صرافی در سپتامبر به 34.3 درصد کاهش یافت.
در ژوئن 2023، شرکت تحلیلی نانسن گزارش داد که بایننس خروجی خالص 2.36 میلیارد دلاری را تجربه کرده است، در حالی که گردآورنده داده DefiLIama رقم بزرگ تر از 3.35 میلیارد دلار را گزارش کرده است. با این حال، چانگ پنگ ژائ. مدیر عامل سابق صرافی بایننس ادعا کرد که داده ها ممکن است نادرست باشند، چون شرکت های تجزیه و تحلیل شخص ثاث، تغییرات در دارایی های تحت مدیریت را به عنوان جریان خروجی اندازه گیری می کنند.
 

تگ ها