سازمان SEC درخواست سفر چانگ پنگ ژائو را رد کرد

سازمان SEC درخواست سفر چانگ پنگ ژائو را رد کرد
  • 13:11 1402-11-08
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به خبرهای منتشر شده، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) درخواست سفر چند میلیارد دلاری CZ را رد کرد. چانگ پنگ ژائو مدیر عامل صرافی بایننس میلیاردها دلار برای مجوز سفر متعهد می شود، SEC تصمیم گیری در مورد ETFهای اتر را به تاخیر می اندازد و پرداخت های X در راه است.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که چانگ پنگ ژائو(CZ) مدیر عامل سابق صرافی بایننس است. این شخص تلاش کرد تا با تعهد چند میلیارد دلاری خود در Binance.US به عنوان امنیت اجازه سفر موقت به امارات متحده عربی را داشته باشد. طبق نامه ای به قاضی ریچارد جونز، ارزش سهام ژائو در بورس 4.5 میلیارد دلار بود که طبق دور مالی دو سال پیش بود.
توجه داشته باشید که ژائو یا همان مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال بایننس قصد داشت تا در اوایل ژانویه تا چهار هفته به امارات سفر کند تا یکی از دوستان یا اعضای خانواده خودش را ببیند که تحت عمل جراحی قرار گرفته و در بیمارستان می ماند. سوابق دادگاه نشان می دهد که قاضی ریچارد جونز این درخواست را در جلسه استماع غیر علنی 29 دسامبر رد کرد. 
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده با اشاره به نیاز به زمان بیشتر برای بررسی تغییر قانون پیشنهاد، تصمیمی را در مورد ETF نقطه ای BlackRock Ethereum تا مارس به عقب انداخته است. در یک تصمیم جداگانه، تنظیم کننده همچنین از نظرات عمومی در مورد پیشنهاد ETF اتر گری اسکیل دعوت کرد، بنابراین این مهلت تصمیم گیری را 35 روز دیگر بعد از انتشار در ثبت فدرال به عقب انداخت. بسیاری از کارشناسان حدس می زنند که کمیسیون می تواند حداکثر 240 روز برای تصمیم گیری در مورد تایید یا رد وسیله سرمایه گذاری زمان ببرد.
 

تگ ها