تحلیلگر برتر پیش بینی می کند که دوج کوین به 0.10 دلار می رسد

تحلیلگر برتر پیش بینی می کند که دوج کوین به 0.10 دلار می رسد
  • 13:10 1402-10-26
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

یکی از تحلیلگران مشهور بازار کریپتو پیش بینی می کند که دوج کوین(DOGE) می تواند به 0.10 دلار برسد، ولی یک مشکل وجود دارد. دوج کوین نوسانات زیادی دارد و شما برای اینکه بتوانید از بالا و پایین شدن قیمت این رمز ارز سود زیادی به دست آورید، باید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید.
توجه داشته باشید که دوج کوین(DOGE) با حمایت ایلان ماسک شاهد اصلاح قیمت قابل توجهی در روزهای اخیر بوده است و در 30 روز گذشته بیش از 14 درصد کاهش یافته است که دلیل آن کاهش احساسات بازار پیرامون هیاهوی ایجاد شده توسط صندوق های قابل معامله در بورسبیت کوین است و فقدان پتانسیل های صعودی است. دوج کوین بعد از رسیدن به بالاترین سطح 11 ماهه خود یعنی 0.1073 دلار در 11 دسامبر 2023، شاهد کاهش تا سطح 0.0743 دلار بود.
با این حال طی 7 روز گذشته دوج کوین توانست روند نزولی را بشکند و جهش 2 درصدی را ثبت کند. این حرکت مثبت باعث شده است که یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال یک حرکت صعودی بالقوه را به سمت سطح قبلی از دست رفته یعنی 0.10 دلار پیش بینی کند. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، دوج کوین می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. با این حال، یک سطح حمایت مهم وجود دارد که ارز دیجیتال دوج کوین(DOGE) باید بتواند آن را حفظ کند تا این افزایش پیش بینی شده رخ دهد.
فرصت بازگشت مجدد برای DOGE
علی مارتینز، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال بعد از اصلاح اخیر قیمت دوج کوین، تجزیه و تحلیل دقیقی در مورد چشم انداز دوج کوین ارائه کرده است. مارتینز توجه را به اندیکاتور TD Sequential جلب کرده است، یک ابزار تحلیل تکنیکال که برای شناسایی تغییرات احتمالی روند و نقاط فرسودگی قیمت استفاده می شود. طبق گفته مارتینز، این اندیکاتور اخیرا سیگنال خرید را در نمودار 3 روزه دوج کوین ارائه کرده است.
طبق تحلیل مارتینز، اندیکاتور TD Sequential یک فرصت بازگشت بالقوه را برای دوج کوین نشان می دهد. با این حال، او بر اهمیت حیاتی یک حمایت کلیدی با محوریت حدود 0.074 دلار تاکید می کند. حفظ این سطح حمایت برای دوج کوین برای تحقق پتانسیل صعودی خود و بازیابی شتاب مثبت بسیار مهم است.