کیف پول Trezor تعداد 66 هزار کاربر تحت تاثیر حملات فیشینگ را افشا می کند

کیف پول Trezor تعداد 66 هزار کاربر تحت تاثیر حملات فیشینگ را افشا می کند
  • 13:11 1402-11-01
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، کیف پول سخت افزاری ترزور(Trezor) تعداد 66 هزار کاربر تحت تاثیر حملات فیشینگ را افشا می کند. بهتر است بدانید کاربران کیف پول ترزور که از دسامبر 2021 با تیم پشتیبانی آن تماس گرفته اند ممکن است تحت تاثیر این حادثه قرار گرفته باشند.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشد، می دانید که ترزور یکی از ولت های سخت افزاری رمزنگاری شده است که بر اساس اعلامیه 20 ژانویه، این کیف پول یک نقض امنیتی را شناسایی کرده است که اطلاعات تماس نزدیک به 66 هزار کاربر را فاش کرده است. کیف پول ترزور در 17 ژانویه دسترسی غیرمجاز به درگاه پشتیبانی شخص ثالث را شناسایی کرد. به گفته این شرکت، کاربرانی که از دسامبر 2021 با تیم پشتیبانی ترزور در تعامل بوده اند، ممکن است در این حادثه به داده های آنها دسترسی داشته باشند.
حداقل 41 کاربر پیام های ایمیل مستقیمی از مهاجم دریافت کردند که در آن اطلاعات حساسی درباره دانه های بازیابی خود درخواست می کرد. علاوه بر این، هشت نفری که در پلتفرم بحث آزمایشی یک فروشنده شخص ثالث حساب ایجاد کرده اند نیز اطلاعات تماس آنها به خطر افتاده است.
فیشینگ نوعی جرایم سایبری است که در آن مهاجمان برای به دست آوردن اطلاعات حساس از افراد، هویت یک نهاد مورد اعتماد را جلب می کنند، فیشینگ معمولا برای سرقت داده های حساس مانند اطلاعات کیف پول ارز دیجیتال، اعتبار ورود به سیستم، شمارت کارت اعتباری و یا... استفاده می شود.
ترزور یک تولیدکننده محسوب کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال است که در درجه اول ذخیره سازی سرد برای دارایی های دیجیتال را فراهم می کند. با این حال، این شرکت در طول سال ها با چندین حادثه امنیتی روبرو شده است. در ماه مارس به کاربران در مورد حمله فیشینگ با هدف سرقت پول سرمایه گذاران با درخواست از آنها برای وارد کردن عبارت بازیابی کیف پول در سایت جعلی ترزور هشدار داد.
 

تگ ها