کاربران به غیرمتمرکز بودن دارایی ها اهمیت می دهند

کاربران به غیرمتمرکز بودن دارایی ها اهمیت می دهند
  • 13:03 1403-03-01
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، کاربران واقعا به تمرکززدایی اهمیت می دهند. مدیر عامل Helius Labs در مورد X بر سر اهمیت تمرکززدایی با هم درگیر شدند و دیدگاه های متفاوتی را در مورد اولویت های بازار کریپتو آشکار کردند. سیگنال ارز دیجیتال یکی از بهترین ابزارهای معاملاتی است که شما می توانید با استفاده از آن معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که دانکراد فیست، محقق ارز اتریوم که به دلیل همکاری هایش در مفهوم Danksharding شناخته می شود، در 19 می با بیان اینکه اتریوم در واقع چشم انداز ارزهای دیجیتال را درک می کند، بحث های داغی را در پلتفرم اجتماعی X به راه انداخت. همچنین پست Feist باعث واکنش مرت ممتاز، مدیر عامل پلتفرم توسعه دهنده سولانا شد. مرت استدلال کرد که بازار کریپتو مشکلات ضروری را کامل تر از یک نهاد واحد درک می کند.
مرت پیشنهاد کرد که شرکت کنندگان بازار که به تمرکززدایی و مقاومت در برابر سانسور اهمیت می دهند، اگر فکر می کنند که اتریوم چنین دیدگاهی را به بهترین شکل ممکن تحقق می بخشد، به طور طبیعی به سمت اتریوم جذب می شوند. با این حال، فیست در مورد میزان ارزش واقعی شرکت کنندگان در بازار برای تمرکززدایی ابراز تردید کرد. شما باید نحوه مدیریت ریسک در بازار ارز دیجیتال را بلد باشید.
علاوه بر این، مرت با توضیح اینکه پویایی بازار یکسان نیست و به این ترتیب، نمی توانید بدانید که آیا آنها درست هستند؛ مجموعه ای مشکلات در حال حل شدن پاسخ داد. فیست سپس این باور خودش را تقویت کرد که بازار ارزش زیادی برای تمرکززدایی قائل نیست و به این نتیجه رسید که هیچ وقت اجازه نخواهد داد بازار قاضی نهایی باشد. این بیانیه پایانی باعث واکنش نهایی مرت و آخرین کلمه بین آن دو شد.
این بحث بعد از بحث و جدل در مورد اینکه جاستین دریک، نقش مشاور پولی در EigenFoundation را بر عهده گرفت، صورت می گیرد. به گفته یکی از مفسران نقش مشاور جدید دریک که قبلا یک محقق در بنیاد اتریوم است، با یک انگیزه نمادین EIGEN همراه است که به گفته یکی از مفسران، خطر انگیزه های متضاد را نشان می دهد.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/ethereum-helius-ceo-decentralization-debate
 

تگ ها