قربانیان حمله حماس از بایننس به اتهام کمک به تروریست ها شکایت کردند

قربانیان حمله حماس از بایننس به اتهام کمک به تروریست ها شکایت کردند
  • 09:11 1402-11-13
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

توجه داشته باشید که قربانیان حماس از صرافی بایننس(Binace) به اتهام کمک به تروریست ها شکایت کردند. دو گروگان سابق و خانواده قربانیان کشته شده در حملات 7 اکتبر به دنبال خسارت از بایننس، ایران و سوریه هستند. با فرا گرفتن آموزش ارز دیجیتال، متوجه می شوید که بایننس یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی در بازار ارز دیجیتال است که می توانید از آن استفاده کنید.
صرافی ارز دیجیتال بایننس، مدیر عامل سابق آن چانگ پنگ ژائو، همراه با دولت های ایران و سوریه به عنوان متهمان پرونده شکایتی که توسط سه خانواده قربانیان حمله حماس به اسرائیل در 7 اکتبر تنظیم شده است، معرفی شده اند. شاکیان که شامل گروگان های سابق، اعضای خانواده افراد آسیب دیده و دارایی یک پزشک کشته شده در حین معالجه مجروحان هستند، بر اساس قانون ضد تروریسم ایالات متحده به دنبال جبران خسارت هستند و ادعا می کنند که متهمان کمک های اساسی به تروریست ها ارائه کرده اند.
شاکیان ادعا می کنند که بایننس به سازمان های تروریسی خارجی مشخص شده، حمایت مادی از تروریست ها و حمایت مادی از سازمان های تروریستی خارجی کمک کرده است. آنها به دنبال خسارت و مجازات و بازپرداخت هزینه های خودشان هستند.
متهمان همچنین به توافق بایننس با وزارت دادگستری ایالات متحده در ماه نوامبر، که شامل موارد نقض مبارزه با پولشویی بود، اشاره کردند و اظهارات مختلفی داشتند. بایننس موافقت کرد که 4.3 میلیارد دلار جریمه بپردازد و تحت نظارت گسترده آژانس های دولتی ایالات متحده در حل و فصل قرار گیرد. بعد از حمله 7 اکتبر به اسرائیل، صرافی ارزهای دیجیتال به درخواست مجری قانون اسرائیل ظرف مدت چند روز حساب های مرتبط با حماس را مسدود کرد.
 

تگ ها