بازی های Web3 تا 5 سال دیگر وجود نخواهند داشت

بازی های Web3 تا 5 سال دیگر وجود نخواهند داشت
  • 13:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

بازی Web3 تا 5 سال دیگر وجود نخواهد داشت. بازی های Web3 به اندازه شرکت اینترنتی در آینده معنا خواهند داشت، به علاوه جایزه بزرگ برای بهترین بازی کریپتویی و موارد دیگر. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که شرکت در بازی های کریپتویی یکی از بهترین روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است.
توجه داشته باشید که Jack OHolleran مدیر عامل شبکه مقیاس پذیری اتریوم Skale نسبتا مطمئن است تا 5 سال آینده اصلا در مورد بازی Web3 چیزی نخواهید شنید. او به Web3 Gamer می گوید که به شدت احساس می کنم که اصطلاح بازی Web3 دیگر وجود نخواهد داشت. او انتظار دارد که به دلیل مشکلات فنی شکست بخورد. در عوض، او فکر می کند که قربانی موفقیت خود خواهد بود.
او توضیح می دهد که این به این دلیل است که همه ما در ادغام ارزش های پیشنهادی بلاک چین در بازی ها آنقدر موفق خواهیم بود که هر بازی در دنیا شروع به استفاده به مراتب بهتر خواهد کرد. OHolleran اصطلاح بازی وب 3 را با روزهای اولیه اینترنت مقایسه می کند که مردم عادت داشتند به طرز ناشیانه ای چیزهایی مانند شرکت اینترنتی را بیان کنند. اگر هر شرکت بزرگ بازی از فناوری ارز دیجیتال Web3 در بازی های خود استفاده کند، این اصطلاح ارتباط خود را از دست می دهد.
در حال حاضر این اصطلاح همچنان مرتبط است. شبکه Skale یک راه حل مقیاس پذیری لایه 2 اتریوم است که ادعا می کند تجربه بازی یکپارچه و بدون تاثیر را برای کاربران فراهم می کند و می تواند تا 700 تراکنش در ثانیه را پشتیبانی کند. این برنامه میزبان عناوین محبوب Web3 مانند بازی مسابقه موتور سیکلت چند سطحی MotoDex، متاورس ورزشی Gamify و پلتفرم بلاک چین بدون نام Untitled Platformer است که همگی میلیون ها بار در سال گذشته دانلود شده اند.
 

تگ ها