بروزرسانی بزرگ اتریوم به شبکه کمک می کند یا به آن آسیب می رساند؟

بروزرسانی بزرگ اتریوم به شبکه کمک می کند یا به آن آسیب می رساند؟
  • 08:12 1402-12-25
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

یک بروزرسانی بزرگ برای اتریوم در راه است که برخی از کارشناسان بازار می گویند که این بروزرسانی می تواند به شبکه کمک کند و یا به آن آسیب برساند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب بازار است.
توجه داشته باشید که بزرگ تری بروزرسانی اتریوم بیش از یک سال اخیر، Dencun سرانجام بعد از سال ها برنامه ریزی روز چهارشنبه وارد بازار شد. به عنوان یک چیز خوب دیده می شود. ولی شاید به طور کلی اینجوری نباشد. Proto-danksharding تغییر اصلی که با بروزرسانی Dencun، اولین قدم اتریوم در مسیر را نشان می دهد، روشی برای افزایش ظرفیت تراکنش های زنجیره. اضافی کردن خطوط جدید به فناوری ارز دیجیتال یا بلاک چین ضرب المثل خود.
هدف این ویژگی به طور خاص کاهش هزینه ها برای شبکه های تجمعی لایه 2 است. زنجیره هایی مانند آربیتروم، Optimism و شبکه Base Coinbase که در بالای اتریوم اجرا می شوند و به کاربران این امکان را می دهند که بدون خروج کامل از اکوسیستم تراکنش های ارزان انجام دهند. در حالی که بسیاری از توسعه دهندگان از Dencun به دلیل پتانسیل آن برای تسریع اتریوم به سمت بهبود قیمت مناسب استقبال می کنند، برخی دیگر نگران هستند که این خطر اکوسیستم را در مسیری قرار دهد که در طولانی مدت می تواند دوباره به آن ضربه بزند.
Rich Rines یکی از مشارکت کنندگان اولیه در Core DAO که زیرساخت بلک چین را توسعه می دهد، در پیامی به CoinDesk گفت که ارتقای Dencun پاسخ اتریوم به نیازهای واضح برای مقیاس پذیری بیشتر است. با Densun اتریوم روی تقویت راه حل های لایه دوم تمرکز می کند که آیا این یک راه حل طولانی مدت است یا خیر.
اتریوم نسبت به بسیاری از شبکه های رقیب کارمزدهای بالاتری دارد و در نتیجه آن دچار مشکل شده است. Dencun برای رسیدگی به این مسئله کار زیادی انجام نمی دهد. کریستین کیم، معاون تحقیقات شرکت سرمایه گذاری دیجیتال گلکسی دیجیتال به کوین دسک گفت که اتریوم برای کاهش هزینه ها برای کاربران خود برنامه ریزی نمی کند و این واقعیتی است که مردم باید آن را درک کنند.