جوانان کره جنوبی در مورد ارزهای دیجیتال هیجان زده هستند

جوانان کره جنوبی در مورد ارزهای دیجیتال هیجان زده هستند
  • 11:11 1402-11-27
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

جوانان کره جنوبی در مورد ارزهای دیجیتال بسیار هیجان زده هستند و علاقه زیادی به سرمایه گذاری در رمز ارزها دارند. جوانان کره جنوبی که به عنوان نسل N-Po شناخته می شوند، امید جدیدی در ارزهای دیجیتال پیدا کرده اند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا می دانید که کره جنوبی یکی از کشورهای دوستدار ارزهای دیجیتال و بازار کریپتو است.
توجه داشته باشید که در بحبوحه چالش ها و مشکلات اقتصادی، کره جنوبی شاهد افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال به ویژه در میان جوانان خود است. نسل 20 تا 39 ساله با چالش های اقتصادی و فشارهای اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند، ولی آرامش و فرصت را در بازار پر رونق ارزهای دیجیتال و وعده های فناوری Web3 می یابد. مشکلات این نسل در سال 1997 زمانی که کره جنوبی با بحران شدید ارزی روبرو شد، شروع شد که باعث کاهش قابل توجه ارزش وون کروه شد و نیاز به کمک مالی از طرف صندوق بین المللی پول داشت.
اگر می خواهید به طور کامل متوجه این موضوع شوید، باید قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید. تجدید ساختار بعدی باعث افزایش سرمایه گذاری خارجی شد که در نتیجه ان شرکت های زیرساختی حیاتی مانند First Bank of Kumo و Korea Industrial توسط نهادهای خارجی خریداری شدند. این اتکای شدید به سرمایه خارجی اقتصاد را شکننده کرد و شرکت ها سود شرکت ها را بر منافع ملی ترجیح دادند که سپس فشارهای تورمی را تشدید کرد.
افزایش قیمت مسکن که توسط سرمایه گذاری چینی تقویت می شود، کمبود مسکن را نیز تشدید کرد به ویژه در شهرهایی مانند سئول، جایی که یک آپارتمان 60 متر مربعی می تواند بیش از 100 میلیون ین باشد. به همین دلیل جوانان کره جنوبی امید جدیدی در بازار ارزهای دیجیتال پیدا کردند.
 

تگ ها