آیا JPMorgan مخفیانه 7.5 میلیون ریپل خریده است؟

آیا JPMorgan مخفیانه 7.5 میلیون ریپل خریده است؟
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

به نظر می رسد شرکت سرمایه گذاری JPMorgan به طور مخفیانه 7.5 میلیون ارز دیجیتال ریپل(XRP) خریداری کرده است. این شایعه در حال گسترش است و در جریان انتشار آن توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به هنگام تشریح آن به خود جلب کرده است. شما اگر قصد خرید ریپل را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید.
گزارش شده است که JPMorgan 7.5 میلیون ارز دجیتال ریپل خریداری کرده است و اولین گزارش ها از این شایعه بعد از آن منتشر شد که یک گزارش خبری با استناد به یک گزارش فاش شده، ادعا کرد که غول سرمایه گذاری در واقع 7.5 میلیون توکن XRP خریداری کرده است. این شایعه به سرعت به شبکه های اجتماعی راه یافت، جایی که کاربران در پلتفرم هایی مانند X آن را به طور گسترده منتشر کردند.
شما می توانید با استفاده از انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال، معاملات پرسودی انجام دهید. یکی از کاربران X اشاره می کند که 7.5 میلیون ریپل که طبق گزارشات JPMorgan خریداری شده، 7.5 درصد از سبد آن را تشکیل می دهد. با این حال، به این معنی است که کل سبد سهام جی پی مورگان باید 6.2 میلیارد دلار در مقابل ارزش واقعی 440 میلیارد دلار باشد.
هیچ اظهار نظر رسمی از طرف جی پی مورگان درباره خرید ارز دیجیتال ریپل(XRP) یا در واقع نگهداری ارز دیجیتال در سبد خود وجود ندارد. جالب این است که JPMorgam در واقع کوین JPM خود را راه اندازی کرد که طبق گزارش ها برای انجام تراکنش های روزانه 10 میلیارد دلاری استفاده می شود.
شایعات همچنین شامل علاقه شرکت بلک راک به ارز دیجیتال ریپل(XRP) هستند، ولی تاکنون هیچ نشانه ای مبنی بر این موضوع وجود نداشته است. تنها زمانی که شرکت BlackRock به شدت در جوامع XRP ذکر شده است زمانی است که یک پرونده جعلی از بلک راک XRP ETF در سایت Delaware Corporation نمایش داده شد. این پرونده جعلی از آن زمان حذف شده است و گزارش شده است که مقامات دلاور تحقیقات خود را برای کشف طرف یا طرف هایی که پشت پرونده جعلی بودند شروع کردند.