از هر 3 دارنده کاردانو یک نفر در سود است!

از هر 3 دارنده کاردانو یک نفر در سود است!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به داده های منتشر شده، از هر 3 دارنده کاردانو یک نفر در سود است. اگر آموزش ارز دیجیتال را گرفته باشید، می دانید که کاردانو(CardANO) یکی از محبوب ترین بلاک چین های لایه 1 برای برنامه های غیرمتمرکز است. اخیرا برخی از پیشرفت های جدید نوید استفاده از تمرکزدایی و ظرفیت شبکه کاردانو را می دهند.
توجه داشته باشید که از هر سه دارنده ارز دیجیتال کاردانو(ADA) یک نفر دارای موقعیت سودآوری است. این تغییر بزرگی نسبت به دارندگان 5 درصد قبلی است که توسط فینبولد در سپتامبر 2023 گزارش شده بود. از آن زمان تاکنون ارزش بازار این رمز ارز با 4.17 میلیارد دلار از 8.99 میلیارد دلار به 13.16 میلیارد دلار افزایش یافته است. افزایش چشمگیر 46 درصدی و به دنبال آن افزایش اندکی کاهش قیمت به دلیل تورم عرضه آدا.
سرمایه گذاری روی کاردانو یکی از روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است. به ویژه این رمز ارز به سرمایه گذاران خود با 45 درصد سود از قیمت 0.254 دلار در 8 سپتامبر به 0.368 دلار ثبت شده در زمان انتشار در 22 نوامبر پاداش داد. فینبولد داده های موجود را از IntoTheBlock بازیابی کرد. با این حال، بیشتر از نیمی از دارندگان کادرانو هنوز در معرض ضررهای غیرواقعی هستند. 60 درصد از تمام دارندگان ارز دیجیتال ADA خارج از پول در نظر گرفته می شوند، در حالی که 7 درصد در حد سر به سر هستند و 33 درصد سود می کنند.
جالب است بدانید، IntoTheBlock تنها 34 درصد از آدرس های کیف پول دارای ارز دیجیتال کاردانو(ADA) را به عنوان سرمایه گذار یا نهنگ در نظر می گیرد. در این زمینه، سرمایه گذاران هر آدرس کاردانو با حداقل 0.1 درصد از عرضه در گردش است، در حالی که یک نهنگ بیشتر از 1 درصد از آن را در اختیار دارد. علاوه بر این، قابل توجه این که از هر سه آدرس نزدیک به 64 درصد بیشتر از یک سال است که دارندگان طولانی مدت کاردانو بودند. در این میان، 36 درصد موقعیت ارز دیجیتال ADA خود را برای کمتر از یک سال حفظ می کنند.