برگزاری بزرگترین رویداد وب 3 آسیا، TOKEN2049 با حمایت 200 سرمایه گذار بزرگ

برگزاری بزرگترین رویداد وب 3 آسیا، TOKEN2049 با حمایت 200 سرمایه گذار بزرگ
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

TOKEN2049، کنفرانس برتر دیجیتال آسیا، در ادامه روند توسعه خود حامیان مالی بیشتری را جذب نموده است. این کنفرانس قرار است از 28 تا 29 سپتامبر با حضور توسعه دهندگان پروژه های بزرگ جهانی و حامیان و تامین کنندگان مالی در سنگاپور برگزار شود.

با توجه به هیجان و نوآوری پیرامون این رویداد، فهرست حامیان مالیTOKEN2049 سنگاپور در سه هفته گذشته به 200 شرکت سرمایه گذاری بزرگ افزایش یافته است. بدین ترتیب صرافی ارز دیجیتال و مشتقات OKX، توسعه دهنده پیشرو کیف پول سخت افزاری لجر، صرافی ارز دیجیتال کوکوین، شرکت مبادله دارایی دیجیتال AAX مستقر در هنگ کنگ؛ بزرگترین پلتفرم تجارت مشتقات ارزهای دیجیتال جهان Bitget و صرافی سنگاپوری Coinhako از جمله حمایت کنندگان اخیر این طرح بوده اند.

یکی از حامیان بزرگ فهرست شده در لیست شرکت توسعه گیمینگ کره جنوبی، WEMADE است که بیشتر به عنوان خالق بازی MMORPG Legend of Mir شناخته می شود و بیش از 120 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد. WEMADE از سال 2020 به بازی های بلاک چینی روی آورده و 14 بازی P2E، بازی برای کسب درآمد را توسعه داده است.

به گفته توسعه دهندگان؛ این کنفرانس به عنوان رویداد شاخص آسیا، احتمالا 3000 شرکت کننده و سرمایه گذار بزرگ جهانی دیگر را جذب خواهد نمود. همچنین پنل ‌ها و سخنرانی ‌های اصلی این رویداد به روند تحول مقررات و سرمایه‌ گذاری نهادی، ظهور متاورس، وب 3 و دیگر موارد مرتبط با بلاک چین خواهد پرداخت.

کنفرانس بلاک چین سنگاپور با حضور توسعه دهندگان جهانی

رویداد سنگاپور به عنوان بزرگترین رویداد تاریخی بلاک چین احتمالا باعث تحولات عظیم اقتصادی در کشور خواهد شد. به عنوان شاهدی بر افزایش علاقه مخاطبان، راننده مسابقات فرمول یک، دانیل ریکاردو سفیر جدید برند اپلیکیشن تجارت دیجیتال OKX، نیز پیش از مسابقات رالی جایزه بزرگ سنگاپور در این کنفرانس سخنرانی خواهد کرد.

دیگر سخنرانان برجسته کنفرانس امسال جاستین سان، بنیانگذار ترون، سندیپ نیلوال، یکی از بنیانگذاران پالیگان، سام بنکمن فراید بنیانگذار و مدیرعاملFTX، چارلز هاسکینسون موسس کاردانو، چارلی لی خالق لایت کوین خواهند بود.

رافائل استراوچ، بنیانگذار TOKEN2049 در این خصوص اظهار داشته است که این اقدام نشانه خوبی از گسترش صنعت دیجیتال در جهان است و احتمالا با برگزاری رویداد سپتامبر امسال در آسیا این صنعت گسترش بیشتری در این منطقه خواهد یافت.

TOKEN2049 یک رویداد برتر وب 3 است که قرار است هر ساله در سنگاپور و لندن برگزار شود، این رویداد توسعه دهندگان اکوسیستم دیجیتال جهانی را برای تبادل ایده‌ ها، نتورکینگ و شکل ‌دهی به صنعت گرد هم خواهد آورد.
 

تگ ها