بلک راک برنامه های XRP ETF را رد می کند!

بلک راک برنامه های XRP ETF را رد می کند!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبری که اخیرا منتشر شده است، شرکت بلک راک(BlackRock) برنامه های XRP ETF را رد می کند، چون بایگانی نادرست باعث شده است تا شایعاتی پیش آید. یک پرونده تقلبی منتسب به بلک راک با افزایش قیمت ارز ریپل یا XRP همراه شد که با افشای این خبر خیلی سریع از بین رفت.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا با شرکت بلک راک نیز که یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه گذار در بازار ارزهای دیجیتال است، آشنا شده اید. یک نماینده در 13 نوامبر به CryptoSlate گفت که یک پرونده نظارتی مبنی بر اینکه بلک راک به دنبال یک صندوق قابل معامله در بورس XRP است، نادرست است. این پرونده که به بخش شرکت های دلاور ارسال شد، خیلی شبیه پرونده های بلک راک برای اتریوم و صندوق های نقدی معامله شده در بورس ارز دیجیتال بیت کوین است.
توجه داشته باشید که این پرونده به نام و آدرس یکی از مدیران شرکت بلک راک ثبت شده است. معمولا شایعات زیادی درباره صرافی ارز دیجیتال و شرکت های سرمایه گذاری ارز دیجیتال منتشر می شوند که نباید تحت تاثیر این شایعات قرار بگیرید. علاوه بر این، پرونده هایی از این نوع معمولا با تغییرات قوانین پیشنهادی در سازمان SEC مطابقت دارد و به بورس اجازه می دهد صندوق مورد نظر را فهرست کند. به نظر نمی رسد که چنین پرونده ای به SEC ارسال شده باشد و این نشان می دهد که بلک راک هیچ برنامه ای برای دنبال کردن XRP ETF ندارد.
پرونده جعلی همزمان با افزایش قیمت ریپل بود که 12 درصد از 0.65 دلار به 0.73 دلار در کمتر از یک ساعت افزایش یافت، ولی خیلی سریع به 0.65 دلار بازگشت.
آیا XRP ETF امکان پذیر است؟
با اینکه برای یک مدیر دارایی غیرممکن نیست که به دنبال یک صندوق قابل معامله XRP در بورس ایالات متحده باشد، به دلیل شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار علیه ریپل، این توکن یا رمز ارز ممکن است کاندیدای مناسبی برای ETF نباشد.