تاثیر نهنگ های دوج کوین بر روند قیمتی

تاثیر نهنگ های دوج کوین بر روند قیمتی
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

با وجود این واقعیت که بازار ارزهای دیجیتال همیشه در حال تغییر است، نهنگ های دوج کوین به یک نیروی تعیین کننده تبدیل شده اند. آنها مسئول حرکات بزرگی هستند که در دنیای دیجیتال اتفاق می افتد. Whale Alert، یک ابزار ردیابی و تجزیه و تحلیل بلاک چین، اخیراً از انتقال عظیم 253,419,377 DOGE از Robinhood به یک کیف پول ناشناخته خبر داده است. این امر نهنگ ها را مانند همیشه در کانون توجه قرار داد. اقدامات این افراد نه تنها قدرت شکل‌دهی به روندها، بلکه معمایی را نیز نشان می‌دهد که که شرایط بازار را بیش از بیش پیچیده تر میکند.Whale Alert  می گوید که یک دارنده بزرگ که نامش فاش نشده است، مقدار زیادی DOGE را که در زمان معامله ارزش قابل توجهی 16 میلیون دلار داشت را پس گرفت.

نهنگ های دوج کوین:

این انتقال بزرگ پول از پلتفرم رابینهود بود و به یک کیف پول ناشناس رفت تا مشخصات و هویت انتقال دهنده مخفی باقی بماند. در یک معامله متفاوت، 84.8 میلیون DOGE به ارزش حدود 5.3 میلیون دلار در همان زمان به پلتفرم Robinhood منتقل شد. این انتقال دو طرفه ارزهای DOGE نشان می‌دهد که معاملات ارزهای دیجیتال تا چه اندازه بی‌ثبات است و چگونه انتخاب‌های سرمایه‌گذاران همیشه در حال تغییر هستند. همچنین، در 19 آگوست، مقدار زیادی نزدیک به نیم میلیارد DOGE از پلتفرم Robinhood بیرون کشیده شد که بر پیچیدگی اوضاع افزود. این بخشی از روند حرکت های بزرگ DOGE بود. اگرچه مسیر DOGE با نوسانات طبیعی مشخص شده است، این ارز دیجیتال الهام گرفته شده از میم نشان می دهد که می تواند برخلاف احساسات بازار حرکت کند و حرکت قیمت را دوباره در جهت مخالف جهت بازار آغاز کند. این نشان می دهد که Dogecoin همچنان محبوب است و توانایی جلب توجه مردم را دارد و آن را به عنوان یک بازیگر اصلی در بازار ارزهای دیجیتال تقویت می کند. در زمان نگارش این مقاله، DOGE با قیمت 0.064 دلار فروخته می شد که در هفته گذشته نزدیک به 16 درصد کاهش داشته است. بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی در آخر هفته پول زیادی از دست داد.

ذخیره بزرگ دوج در پلتفرم رابینهود:

Robinhood دارای تعداد زیادی DOGE است و آن را برای مشتریان خود ایمن نگه می دارد. اطلاعات جدید در دسترس نشان می دهد که این سایت بیش از 38 میلیارد DOGE دارد که حدود 2.5 میلیارد دلار ارزش دارد. واضح است که این مقدار بخش بزرگی (27٪) از کل DOGE در گردش است. این مقدار در بیش از 10 آدرس کیف پول مختلف در داخل Robinhood پخش شده است. این شرکت همچنین دارای 20 تریلیون واحد Shiba Inu است که دومین ارز دیجیتال با ارزش مبتنی بر میم است. غول های شرکتی برجسته مانند بلک راک، آرک اینوستمنت و فیدلیتی، در میان سایرین، از جمله سهامداران اصلی رابینهود هستند.