تحلیلگر برای LINK رشد 130 درصدی را تا 18 دلار پیش‌بینی می‌کند

تحلیلگر برای LINK رشد 130 درصدی را تا 18 دلار پیش‌بینی می‌کند
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت LINK برای روندهای صعودی عجیب نیست و تنها در ماه سپتامبر، این توکن از پایین ترین سطح 5.8 دلار به اوج 7.9 دلار رسیده است. حتی در حال حاضر، حرکت صعودی در میان علاقه مندان کاهش نیافته است، به خصوص با پیش بینی افزایش قیمت 130 درصدی توسط یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال.

پیش بینی قیمت LINK قبل از اکتبر:

در تحلیلی که در TradingView ارسال شده است، بابنسکی تحلیلگر مستعار دلیل افزایش 18 دلاری ارائه شده در نمودار خود را توضیح می دهد. اول، به پایین 5.8 دلاری اشاره می کند که در اواسط سپتامبر ثبت شد که به عنوان محدوده انباشت شناخته می شود. با توجه به خرید انبوهی که زمانی که قیمت LINK به 5.8 دلار کاهش یافت، این امر غیرعادی نیست. این انباشت دلیل حمایتی بود که مدت کوتاهی پس از آن ایجاد شد، که به عنوان نقطه جهشی برای افزایش قیمت به سمت 8 دلار عمل کرد. علیرغم مشاهده یک جهش خوب 35 درصدی از پایین ترین سطح ماه سپتامبر، تحلیلگر روند صعودی بیشتری را مشاهده می کند. قرار دادن اوج رالی در 18 دلار به این معنی است که قیمت LINK می تواند 130 درصد دیگر افزایش یابد اگر مطابق انتظار انجام شود. اولین مانع، اصلاحی است که درست بالاتر از سطح 8 دلار قرار گرفته است، و LINK در حال حاضر پس از نزدیک شدن به 8 دلار، شاهد یک اصلاح مشابه است. با توجه به نمودار تحلیلگر، قیمت می تواند قبل از اینکه یک بار دیگر افزایش یابد و سپس مستقیماً به 18 دلار برسد، کمی بیشتر کاهش یابد. هیچ بازه زمانی برای زمان رسیدن قیمت LINK به این قیمت اضافه نشده است. اما با نزدیک شدن به پایان ماه سپتامبر، اکتبر تا نوامبر بیشتر محتمل است.

حرکت نهنگ ها:

روند انباشتگی که در بالا به آن اشاره شد عمدتاً توسط نهنگ های LINK ایجاد شده است. ali_charts@ تحلیلگر کریپتو نموداری را در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد نهنگ‌هایی که بین 10000 تا 1000 ارز دارند خریداران اصلی بوده‌اند. به گفته علی، این نهنگ ها در عرض چند هفته بیش از 7.5 میلیون توکن خریدند که به معنای هزینه 53 میلیون دلاری برای خرید LINK است. با افزایش قیمت لینک، این دارندگان در خرید خود سود می بینند که می تواند اصلاح نزولی قیمت LINK در روز گذشته را توضیح دهد. با این وجود، دارایی دیجیتال همچنان صعودی است، به خصوص با وجود اینکه نهنگ ها هنوز بیش از 206 میلیون ارز در خود نگه می دارند. این نشان می‌دهد که آنها وسوسه نمی‌شوند در افزایش قیمت فعلی بفروشند و ممکن است قیمت‌های بالاتر را حفظ کنند.LINK  در این هفته تا کنون یک اجرای چشمگیر بوده است. این ارز در نمودار 7 روزه 15 درصد افزایش یافته است و بهترین عملکرد را در بین 20 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار دارد.